Lieve Bloggertjes.   24 comments

Lieve bloggertjes,

 Deze vrijdag is mijn berichtje minder positief. Want vorige week was het mijn laatste ppsje. En dit is mijn laatste berichtje. Ik stop met alles. Graag wil ik jullie nog van harte bedanken voor alle bezoekjes die jullie me brachten, en voor alle lieve woorden, komplimenten en wensen. BEDANKT !!!!! Ook een stevige dankjewel voor al jullie prachtige creaties, fotobewerkingen, ppsjes, gedichtjes en andere schrijfsels. Bedankt voor alle mooie, leuke en grappige dingen waar ik mocht komen van meegenieten op jullie blogjes. Nog een gezellig en warm weekend. En een zalig Kerstmis en een zeer gelukkig nieuwjaar 2013.

Kerstgedicht 2012 door catwoman, Tania.

 Zoals elke Kerst zou moeten zijn,

voor ieder mens en dier zo hemels fijn.

Met overal sfeervolle lichtjes,

en gelukzalige gezichtjes.

Met in ieder huis een warme gloed,

en een met liefdevolle wensen, gevulde hoed.

Met gezelligheid en vertier,

en met vreugde en plezier.

Ook veel kaarslicht hoort erbij,

en je geliefden aan je zij.

De maagjes worden goed gevuld,

met alle lekkers waar men van smult.

Er worden leuke spelletjes gespeeld,

en nuttige cadeautjes uitgedeeld.

Er worden grappige verhalen verteld,

en goede voornemens vermeld.

Kindeke Jezus word géeerd,

en er worden dierbare herrineringen gecréeerd.

Het sneeuwt daarbuiten een wit tapijt,

tot vele liefhebbers hun vreugde en jolijt.

Kerstballen in alle vormen en kleuren,

Kerstkransen aan alle deuren.

Een schitterend versierde dennenboom,

een Kerst als in de mooiste droom.

Vrede voor de hele wereldbol,

geen gejaagdheid, geen gehol.

Een Engel op de schouder van iedereen,

een gelukzaligheid zoals nooit voorheen.

Menslievendheid in ieders hart,

nooit meer tranen, nooit meer smart.

Geen dagen met zorgen en spijt,

voor angst en verdriet geen tijd.

Geen pijn te bespeuren,

geen klagen, geen zeuren.

Vol overgave word er gezongen,

uit volle borst en open longen.

In de tuin staat o zo fier,

een grote slee met statig rendier.

Bij het geknetter van de open haard,

eten we nog een tweede stukje taart.

Heel hoog en mijlen ver,

fonkelt de mooiste ster.

Een sneeuwman tikt tegen de vensterruit,

dromen en wensen komen uit.

En plots weten we zeker en oprecht,

de Kerstman, die bestaat wel degelijk echt !

 

Zalig Kerstmis.

En gelukkig nieuwjaar 2013.

 

catwoman, Tania.

Fijne feestdagen 12

24 responses to “Lieve Bloggertjes.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo lieve Tania.
    Wat gaan we doen.??? Ons verlaten.?? Geen gekke dingen doen het.???? Ik hoop wel een wat meer uitleg van je te ontvangen, wat er aan de hand is.
    En of ik gewoon door moet gaan met mailtjes sturen.??? Ik ga nu eerst een poosje slapen, zie ik niets in mijn mailbox, dan zal ik je als nog even schrijven.
    Want ik wil graag op de hoogte gehouden worden, hoe het met je gaat. Ik hoop dat ik je een prettig weekend kan wensen.??
    Heel veel liefs,***

    Rinus

  2. Lieve Tania wat vind ik het nu sneu dat je er mee stopt lieverd ga je wekelijkse bezoekjes echt missen toch hoop ik voor jou dat je fijne feestdagen mag hebben en vooral een gelukkig gezond nieuwjaar tegemoed kunt gaan het ga je verder goed lieverd veel liefs en dikke knuffels van je blogmaatje Mia xxxx

  3. Lieve Tania,wat je schreef is niet leuk.Wat zal ik alles missen,ook jou vriendschap…Maar ik besef heel goed dat aan alles er een begin is,maar ook een einde,en dat er andere dingen in het leven zijn dan bloggen of ppsjes te maken.Het gaat je goed Tania ,ook met alles wat nog op je pad ligt.Heel veel groetjes,een dikke vriendschapsknuffel,bedankt voor ieder woord ,voor iedere pps,voor iedere groet,voor alles bedankt.Voor jou en al degene die je omringen heel fijne kerstdagen en een héél gelukkig en gezond 2013.

  4. Dag Tania,
    Wat jammer nu hopelijk is alles goed met jou ga de wekelijkse bezoekjes en lieve woordjes van jou toch missen.
    en zal je zeker ook nog emailtjes sturen tenminste als je het goed vind
    Laat het maar even weten dan.
    Wens jou ook fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toe.
    Lieve groetjes Roosje

    • Ja Roosje, je mag je mailtjes nog steeds doorsturen naar mij.
      Ik heb het lichamelijk en emotioneel heel moeilijk.
      En ik ben het vechten moe.
      Daarom dat ik ermee stop.
      Bedankt voor je lieve reactie !!!
      Groetjes, ***
      catwoman, Tania.

  5. Oei Tania is me dat schrikken.Wat is er toch gebeurd dat je zo plots stopt.Hoop dat alles met je goed gaat.Fijne feestdagen
    Marylou

    • Lieve Marylou,
      Ik heb het lichamelijk en emotioneel heel moeilijk.
      En ik ben het vechten moe.
      Daarom dat ik ermee stop.
      Bedankt voor je lieve reactie !!!
      Groetjes, ***
      catwoman, Tania.

  6. jeetje Tania, zo plotseling? Ben hier een beetje van geschrokken?
    Is wel alles goed met jouw? Hoop toch van wel.
    Wens je hele fijne kerstdagen toe en een voortreffelijk goed nieuwjaar,
    alle liefs, Greetje

    • Lieve Greetje,
      Ik heb het lichamelijk en emotioneel heel moeilijk.
      En ik ben het vechten moe.
      Daarom dat ik ermee stop.
      Bedankt voor je lieve reactie !!!
      Groetjes, ***
      catwoman, Tania.

  7. LIeve Mensen, Even een nood van mij. Ik hoop dat Tania niet boos op me is.??? Maar juist het gaat helemaal niet goed met haar. Ik weet waarschijnlijk meer dan de meeste. We schrijven elkaar alles, en ik weet wat er aan de hand is, maar ik kan en mag het hier niet schrijven. Dit jaar met kerst en oud en nieuw zal niet goed voor haar zijn. Helaas, maar het is zo.!!!!!! Ik heb hier lang over nagedacht of ik DIT kan en mag schrijven.???!! Ik ken haar problemen, ziektes en pijnen, als goede vriend van haar, en als een vaderfiguur.

    LIeve Tania, Ik hoop dat je niet kwaad op me bent dat ik dit even hebt geschreven. Je gedicht klink zo mooi dat de mensen het niet kunnen begrijpen, wat er met je is. Als je dit bericht niet op dit blog wil hebben, danmoet je het gewoon verwijderen.
    Heel veel liefs van een hele goede vriend,***
    Rinus

    • Lieve Rinus,
      Nee ik ben niet boos op jou.
      Al ben ik wel geschrokken dat je dit hebt gedaan.
      Dat was niet nodig hoor.
      De mensen kunnen me ook altijd mailen als ze willen weten waarom ik stop.
      Maar zo belangrijk ben ik nu ook weer niet.
      Its only me hé.
      Daar ligt echt niemand wakker van hoor.
      Toch bedankt voor de moeite !!!
      Ik laat je berichtje wel staan.
      Groetjes, ***
      catwoman, Tania.

  8. Hallo lieverdje
    Is me dat even schrikken er is toch niets met jou he dat je zo plots stopt met bloggen
    Ik zal je wel missen lieverdje ik wens je een fijne Kerstmis en een Gelukkig Nieuwjaar 2013
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  9. Dag lieverd,jij bent wel belangrijk voor ons,je bent een hèèl lieve vriendin,met het hart op de juiste plaats,kop op meid,neem een blogstop voor onbepaalde tijd,en we verwelkomen je terug met open armen,missen zullen we je zeker,ik hoop voor jou liefje dat je erboven op komt,wij denken aan je ,Voorspoed,geluk en gezondheid wensen wij jou van harte voor 2013 lieverd,dikke steunknuffel van Mariska(Marina) xxxx

  10. Dag lieverd kom je nog even een warme knuffel brengen veel sterkte meid liefs Marina

  11. Dag lieve Tania ik hoop dat alles ok is met jou,kom jou een warme knuffel brengen op deze koude winterdag liefje hou je goed een dikke steunknuf van Marina xxxx

  12. Lieve Tania,
    ook al heb je er niets aan, net als ik, kom ik je toch even een fijne valentijns dag wensen.
    Heel veel liefs,***
    Rinus

  13. Hellooooooooooooooooo Tania ,
    dot is gewoon een test melding !!!!!!!!!!!
    groetjes nonkel Jefffy xxxx

  14. Lieve Tania ik hoop dat alles goed gaat met je meisje een warme knuffel van Marina xxxx

  15. Mijn roos
    Je bent een roos met een goede geur
    Je bent een roos met een fantastische kleur
    Je bent een roos voor mij iets zeer apart
    Je bent een roos naar men hart
    Je bent gewoon perfect als je maar altijd lacht
    Jij bent degene die mijn hart steelt
    Groetjes Nikki

Geef een reactie

