Pps: Kerstmis 2012   17 comments

Beste blogvrienden,

Met behulp van mijn Kerstpps wens ik jullie

alvast een zalig Kerstmis en een zeer gelukkig

en gezond nieuw jaar 2013.

Het Kerstgedicht in deze pps heb ik ook zelf geschreven.

Ik wens jullie een warm, gezellig en leuk weekend.

Sfeervolle groetjes, ***

catwoman, Tania.

Kerstmis 2012. Automatisch. catwoman, Tania

Fijne feestdagen 3

17 responses to “Pps: Kerstmis 2012

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo lieve Tania,
    Prachtig gedaan meis. Ziet er voortrefelijk uit, en ook een goede keus van de muziek erbij. Ook heel verstandig, dat je op je eigen creaties je naam vast erop hebt gezet, zodat deze heel moeilijk te stelen is. Goed gedaan, anders zien we deze binnen enkele dagen zonder jou naam op de laatste dia.
    Fijn weekend met knuffels en kusjes,***

    Rinus

  2. Goede avond Taniake
    zeer mooi ppsje,en een geweldig mooi kerstgedichtje
    een mooi geheel heb je er van gemaakt
    Ik wens je een heel mooi weekend
    en bedankt voor je lieve woorden die ik kreeg voor mijn powerpointje
    Liefs Frieda

  3. Goede avond lieve Tania wij hebben een hele mooie Kerst pps gezien met leuke animatie“s en teksten . Tania ook wij wensen je vrolijke en gezellige Kerstdagen met een heel gelukkig en gezond 2013 met voor vandaag koude groetjes van Tinie en Ans

  4. Een pracht voorstelling Tania met hele mooie tekst en echt leuke animaties die je gebruikt hebt,
    liefs en een fijne avond verder, Greetje

  5. Dag lieve Tania,wat heb je weer een prachtig pps gemaakt over de kersttijd,heel mooie plaatjes en teksten.Kortom het was genieten. Een winters koud weekend is in het verschiet.Daarom wens ik je veel gezelligheid binnen ,vergezeld met veel warme wintergroetjesxxx

  6. Dag Tania;
    Een parel van een pps prachtige beelden schitterend gedicht en mooie muziek.
    Ook bedankt voor jou lieve reactie.
    Wens je nog een fijn weekend toe.
    Groetjes Roosje

  7. Goede avond lieve Tania ,schitterende kerstpower ,mooie teksten en muziek,knap gedaan meid, bedankt voor de lieve wensen deze zijn wederkerig,en bedankt liefje voor de reacties op mijn pps’jes veel liefs en dikke knuffel van Mariska

  8. Lieve Tania,
    ” KERSTMIS 2012.” wat een prachtige beelden en bewerking !!!!
    en met heel mooi uitspraken en mooi muziek op achtergrond !!!
    ECHT HEEL MOOI GEDAAN !!!!
    Liefs en ne dikke knuffel van nonkel Jef xxxx

  9. Bedankt Tania voor al deze mooie wensen in je pps.Knap gedaan.

  10. Dank voor je schitterende pps.
    Door een zware enkel- en voetoperatie van mijn vrouw (waardoor ze nog enkele weken aan haar bed zal gekluisterd zijn), was het mij niet mogelijk om al mijn vrienden bloggers te bezoeken. Nu ze terug thuis is hoop ik stilaan – zoveel als mogelijk – mijn blog activiteiten terug te kunnen opnemen.

    Wens ik je nog een warme zondag toe.

    Groetjes

  11. Eindelijk de pc problemen iets of wat opgelost…Nog niet volledig in orde maar ik kan nu terug op mijn blog…Gebruik nu mijn laptop  en zou nu moeten lukkenIk wens Ueen hele fijne week toe.Groetjes en knuffels…LIEFS

  12. Lieve Tania,
    Ik heb genoten van je pps.
    Prachtige prenten en heerlijke muziek.
    Liefs van Corry en de poezels

  13. Lieve Tania,
    Een prachtige Kerst pps heb je gemaakt meid, en wat vind ik het jammer dat je met alles stopt ook bedankt dat je op mijn blogje kwam krabbelen en mijn ppsjes kwam bekijken, Ik wens je heel veel succes in al wat je doet en wens je een heel fijne Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar 2013. En tot later messchien.
    Nog een fijne vrijdag avond gewenst en veel liefs en knuffs van Claire xxxxxx.

  14. Goeie avond lieverd wat was me dit even schrikken toen ik je bericht kon lezen
    Het was fijn je te leren kennen via mijn blogje
    Ik zal je zeker missen snik snik snik
    Wens je verder een fijne avond
    Vriendelijke groetjes je vriendin Nikki die vaak nog even aan je zal denken
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  15. Hello Taniake
    Wat las ik nu je gaat stoppen,ons verlaten!!!! er is toch niks erg aan de hand
    want ik zal je bezoekjes en vriendelijke woorden niet vergeten
    Hopelijk komt er nog wat in mijn mailboxje van jou,want zo helemaal niets meer
    zal leeg worden
    Lieve groetjes Frieda

Geef een reactie

