Pps: Walk like an Egyptian   19 comments

Goeiedag blogvrienden,

Allereerst hier ff bij vermelden dat ik eerst iets fout had gedaan bij het uploaden van mijn pps, waardoor hij niet kon geopend worden. Ondertussen heb ik de fout gevonden en werkt het zoals het hoort. Dankzij mijn goeie vriend Rinus vond ik de moed om zelf nog eens te gaan zoeken om de fout op te sporen, en dat is me blijkbaar gelukt. En ook dankzij Rinus weet ik nu hoe hij open gaat, want dat wist ik zelf niet, zelf kan ik hem niet op de juiste manier openen. Jammer genoeg is dat altijd zo geweest en ik weet niet hoe dit komt. Ik ben al blij dat hij voor anderen wel juist open gaat. Bedankt Rinus !!! Ook bedankt aan de lieve vrienden die me lieten weten dat er wat mis was en ze mijn pps niet konden bekijken !!!

 Deze week een nieuwe pps.

Met een mooie Egyptische spreuk erbij.

“Schenk je liefde aan de gehele wereld.

Want een liefdevolle persoonlijkheid

zal nooit vergeten worden.

Al verstrijken de jaren.”

Ik wens je een mooi weekend.

Kisses, ***

catwoman, Tania.

Walk like an Egyptian. Automatisch.catwoman, Tania

Egypte 1

 

19 responses to “Pps: Walk like an Egyptian

Subscribe to comments with RSS.

  1. dag Tania,
    een pracht spreuk, ik vind de pps niet Tania… ligt het aan mij?

  2. Hallo Tania de pps opende niet maar daar je hem mij had doorgestuurd kon ik hem toch bekijken.
    Vlotte melodie mooi ondersteund door passende beelden.
    Groeten
    Marylou

    • O jee, ik snap er niks van….bij mij gaat hij ook niet open merk ik nu.
      De manier van iets te uploaden hier op wordpress is verandert, en misschien heeft het daarmee te maken.
      Heb ik het verkeerd gedaan ?
      Ik weet niet hoe ik dat moet oplossen ???
      HELP !!!!!!!!!!
      catwoman, Tania.

  3. Dat vraag je beter aan Greetje die zet bijna iedere dag een pps op haar blog Tania

  4. Hoi Tania ,
    ik kan ook de pps niet openen ?????
    groetekes van Cyberoma-Godelieve xxx

  5. Dag Tania
    Kan ze ook niet openen kom later nog eens terug
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes Roosje

  6. Hallo Lieve Tania,
    Ik begrijp dat je goed in de put zit. Ik hoef niet te zeggen dat ik het ook niet kan zien, hier, maar wel in de mail die je me stuurde.!!! Het kan mogelijk zijn dat ze weer eens iets veranderd hebben.??? Maar kijk eerst eens of het misschien niet bij je zelf zou kunnen liggen.?? Één tikfoutje, en iets werkt al helemaal niet meer. Maak de inhoud nog eens, en kijk of er dan geen fouten inzitten, op je kladblok, of in een mailtjes (want dat vind ik zelf toch het beste werken). Dan kopieert je eerst wat er nu instaat, en plak dat ergens anders. Dan kopieert je het nieuwe wat je juist hebt gemaakt ga weer naar je blog, klik op HTML en plak dat over het vorige heen, en dan op publiceren. Werkt het dan nog niet, dan weet je voor jezelf dat JIJ het goed gedaan hebt, en dat ze het weer veranderd hebben. Dit is de enigste raad die ik je kunt geven. Ik hoop dat je succes hebt, en dat het dan wel werkt.
    Groetjes lieverd, en hopelijk toch een fijn weekend.
    Knuffels en kusjes,***

    Rinus

  7. Lieve Tania ik wens je ondanks de koude een heel mooi begin van de laaste maand va het jaar toe en een Fijn gezellig weekend veel groetjes knuffels en liefs Mia

  8. Lieve Tania.
    Jammer..ook ik krijg ‘m niet open maar ik zag de pps al in de mail..Zeer de moeite waard.

    Fijn weekend en bedankt voor je bezoekjes.
    Liefs,Corry.

  9. Lieve Tania,
    Zoals ik je juist al had geschreven in de mail, JA, het werkt nu weer zoals van ouds. Je ziet dat m’n antwoordje boven toch heeft geholpen, en een foutje is menselijk.!!!! Maar fijn voor je dat het nu weer wel werk, dan is de stress ook over. Je bent net zo gevoelig in dit soort dingen als ik.!!! Maar hij is prachtig, ook al had ik hem al in de mail gezien, nadat ik je vorige berichtje had geschreven. hartstikke leuk, en ook leuke muziek erbij.
    Je weet steeds wel weer iets anders te verzinnen, op welk gebied dan ook. Geen lijkt op de ander.!!!!!!
    Ik hoop dat je een zo goed mogelijk weekend hebt, zonder al te veel stress, en pijn.
    Veel liefs,***

    Rinus

  10. Goede avond lieve Tania bedankt om je pps door te sturen ,zeer mooi lied en leuke animatie en plaatjes knap gedaan meid
    ik had mijn blog gesloten,zag het even niet zitten,maar ben terug,ik bedank jou van harte voor de lieve reacties op mijn pps’jes ,nog een fijne zondag en een dikke knuffel liefs Mariska

Geef een reactie

