Pps: Words   14 comments

Beste bloggertjes,

Woorden komen niet altijd zo vlot.

Soms kunnen we niet perfect uitdrukken in woorden wat we voelen, of wat we juist bedoelen.

En dit liedje vertelt dat zo mooi.

Ik wens jullie allen een mooi weekend toe , ***

catwoman, Tania.

Words. Automatisch. catwoman, Tania

14 responses to “Pps: Words

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie beelden uit onze wereld vol kleuren .Goed in elkaar gezette pps maar van die verschrikkelijke kaders ben ik geen liefhebber.Maar er moet voor iedereen wat tussen zitten hé
    Prettig weekend

  2. Goede avond Tania maak er een gezellig weekend van met groetjes van Tinie en Ans

  3. erg mooie beelden Tania op een prachtig liedje,
    fijn weekend toegewenst, liefs Greetje

  4. Lieve Tania,bedankt voor je lieve reactie en je prachtige pps,dat is telkens weer genieten hoor.Een fijn weekend wens ik je toe,probeer er iets van te maken.Veel liefs e groetjes

  5. Lieve Tania,
    eerst een mooie pps en prachtige woorden die je zelf niet zo kan schrijven. hij is heel mooi, maar toch even een kleine opmerking. de kaders had je wat langszamer er in moeten zetten vind ik persoonlijk. “Slow on”. Ook bedank voor het mooie schrijven wat je in mijjn gastenboekje hebt gedaan. Inderdaad zoals je het zo mooi schrijft “Soms zijn er geen woorden nodig, om elkaar te begrijpen”. Ook de tekst OP de afbeelding vind ik heel prachtig van je. We moeten elkaar overeind houden, want als er niemand is die dat doet, dan is het over. Een heel prettig weekend,
    Veel liefs,***

    Rinus

    • Hey Rinus,
      Ik heb de kaders niet in mijn ppsje gebracht.
      Het zijn eigenlijk fotobewerkingen.
      Ik heb de kader rondom de afbeelding gezet, als 1 geheel.
      En op die manier heb ik de hele fotobewerking er laten inkomen, niet enkel die kader.
      De kaders heb ik ook een persoonlijke toets gegeven.
      Ik heb ze een beetje bewerkt, met wat bolletjes en/of lijntjes enzo.
      Het leek me eens iets anders.
      Groetjes, ***
      catwoman, Tania.

      • Ja lieverd dat had ik ook begrepen, dat het compleet was wat er in vloog, alleen ik bedoel dat het : als het wat langszamer erin had gekomen, waarschijnlijk nog mooier had geweest, maar zeker weten je heb goed je best gedaan. soms een klein commentaartje moet toch wel kunnen.?? Daar leer je ook weer van, en kan je het op een volgende eerst eens uitproberen. Druk druk druk vandaag, en met een lege accu van m’n scootmobiel gestaan, wat niet prettig is.
        Many love greetings,***
        Rinus

  6. Dag Tania
    Een prachtige pps met mooie beelden van steden mooi omkader en een prachtig muziekje.
    Ook bedankt voor jou lieve reactie.
    Lieve groetjes Roosje

  7. Hallokes lieve Tania dat was een mooie wereldreis,prachtige presentatie en foto’s op een superhit,hartelijk dank voor de keitoffe reactie op mijn klaaspowerke”Sinterklaas en zijn Pieterbazen”nog een leuk weekend veel liefs en knufs van Marina

  8. Heb je weer mooigedaan Tania ik wens je een fijn weekend geniet er van want het is zo weer om Liefs Mia

  9. Hoi Tania
    hele mooie pps
    goedenacht hé van Cyberoma-Godelieve

  10. hello Taniake
    zeer mooi ppsje,was het maar al terug zomer,dat we de bloemtjes terug zien bloeien hahahha
    ook een zeer mooi lied heb je erin verwerkt
    vriendelijke groetjes Frieda

  11. Goeie morgen Tania
    Ik kom je nog een fijne midweek toe wensen.

    Groetjes
    Jo

  12. Goeie avond Tania,
    Heel mooie pps met prachtige beelden en een zeer mooie song super. En bedankt voor de fijne commentaren op mijn ppsjes Tania. Nog een fijne avond en veel liefs van Claire.

Geef een reactie

