Pps: Happy Halloween 2012   12 comments

Beste bloggertjes,

Het is bijna Halloween.

Griezeltijd.

Geniet van deze pps.

En ik wens je nog een heel leuk weekend, en een mooie week,

met of zonder monstertjes.

catwoman, Tania.

Happy Halloween 2012. Automatisch. catwoman, Tania

12 responses to “Pps: Happy Halloween 2012

Subscribe to comments with RSS.

  1. knap gedaan Tania !
    groetekes van Cyberoma-Godelieve

  2. Lieve Tania,
    eerst prachtig gedaan, ziet er echt griezelig uit. Ik was de datum alweer vergeten, van de halloween, maar goed dat je me herinnerde, zodat ik op 30 oktober alles dicht laat spijkeren, van binnen en van buiten m’n huis. Ik hoop dat het helpt, want ik ben er bang voor, hihihihihihi.
    Ik wens je een fijn weekend, met de liefste groetjes, Rinus

  3. dag Tania,
    een erg mooie voorstelling meid, heel knap in elkaar gezet,
    lieve groetjes en een fijn weekend voor jou,
    Greetje

  4. Hallo lieverdje dat was lekker griezelen hihihi dat heb je heel knap gedaan
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  5. Hallo Tania daar heb je weer heel veel werk ingestoken .Het resultaat mag er best wezen.Ik kreeg er kippenvel van.

  6. Goede avond Tania
    Bedankt voor de reaktie’s op mijn ppsjes
    Hell mooi halloween ppsje,was dat griezelen,knap ineen gezet
    Ik wens je een mooi weekend
    Lieve groetjes Frieda

  7. Dag Tania
    Dat heb je heel knap in ellkaar geknutseld.
    Ook bedankt voor jou lieve reactie.
    En dan wens ik jou een griezelige Hallween toe hahaha
    Lieve groetjes Roosje

  8. Goeie avond Tania,
    Mooie Halloween pps maar t’was toch efkes griezelen Tania maar heel knap gemaakt. Nog een fijne nacht rust kom ik je wensen en een super Halloween weekend lieve groetjes van Claire.

  9. Wow..wat mooi gemaakt.Je wordt steeds beter .Ik vind het zoooo knap dat je dat kunt.
    Nog een fijne week en liefs van Corry

  10. Goede avond lieve meid een zeer spooky en mooi halloweenpowerke was even schrikken ,mijn haren stonden recht ooooooohhhhh
    bedankt ook lieverd voor de lieve reacties op mijn pps’jes en het bezoekje aan mijn blog,nofg een fijne avond en veel liefs en hugs van Marina

  11. Goeie avond Tania,
    Lieve avond groetjes en een fijn weekend kom ik jullie wensen
    en veel liefs en knuffs van Claire.

  12. ╦░░╦╗░░╔╔══╗╔══╗ . .¸,o ¤°“°¤o,¸
    ╠══╣║░░║║░░╦╚══╗ …(….◕ ¸¸◕….)
    ╩░░╩╚══╝╚══╝╚══╝ oOO—`♥´—OO

    █▄▀.█.█▀.█▀.(¯`••´¯)
    █▀▄.█.▄█.▄█─*•.¸.•

Geef een reactie

