Pps: 20 Moppen 2012   17 comments

Hellookes,

Deze week is het de beurt aan mijn moppen pps.

Veel plezier !!!

Fijn weekend.

catwoman, Tania.

20 Moppen 2012. Klikken. catwoman, Tania

Posted 5 oktober 2012 by catwomant in Zelfgemaakte ppsjes.

17 responses to “Pps: 20 Moppen 2012

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Tania,
    Moppen zijn niet zo mijn ding maar heb er af en toe toch kunnen mee lachen
    Groeten
    Marylou

  2. Lieve Tania,
    Hahaha..moppen is wel mijn ding en moet er erg om lachen.
    Bedankt voor de lach op deze natte herfstdag.
    Liefs van Corry.

  3. lieve Tania,
    dankjewel voor het delen.
    Een lach kon ik vandaag goed gebruiken.
    Hartelijk dank voor je bezoekje,
    liefs en een mooi weekend gewenst,
    Greetje

  4. Dag Tania
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn pps.
    Wens je een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes Roosje

  5. Lieve Tania ik wens je een mooie vrijdag toe en een gezellig weekend lieverd bedankt voor u trouwe bezoekjes liefs MiaMist en regen,gladde wegen.En een koude natte wind,Duizendtal bladeren vallen,Als het najaar weer begint.Ik wens u allen een mooie vrijdag.Groetjes en knuffels…

  6. hallo Tania
    ik kan ook nog wel lachen met mopjes , zeker op een regenavond
    goed gedaan meiske
    groetekes van Cyberoma-Godelieve

  7. Goeie avond Tania,

    Ik heb echt genoten van je mooie moppen er waren hele goeie bij ze Tania
    en bedankt voor de fijne reactie op mijn pps “Stillevens”.
    Nog een heel fijne nacht rust en een super weekend gewenst
    en veel lieve groetjes van Claire

  8. Goede morgen lieve Tania dat waren heel leuke moppen zo van s’morgens vroeg om de dag mee te beginnen hi hi mijn dag kan niet meer stuk voor jou ook een warm en gezellig herfstweekend veel liefs en knufs Marina

  9. Hello Tania
    Ik ben er weer,ze moesten weer mijn aders openmaken,hopelijk blijft het nu een beetje gunstig voor mij
    Zeer mooi ppsje met prachtige moppen heb je gemaakt
    Ik wens je een heel mooi (regen) weekend
    Lieve groetjes Frieda

  10. Fijne zondag gewenst…Geniet van je rustdag,ondanks het mindere weer.Groetjes en knuffels…LIEFS…

  11. Hallo lieverdje prachtige pps met leuke moppen hihihi
    Ik wens je nog een fijne zondag lieverdje
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  12. Hallo lieve Tania,
    Voor eerst mijn excuses voor het late antwoord. Maar je weet waaraan het ligt, de verhuizing en de vele mails die ik binnen krijgen.
    Een hartstikke leuke pps, met al die moppen, waarvan ik er NOG GEEN ÉÉN kon. Allemaal nieuwe, en dat is heel bijzonder voor mij,
    want ik ken er heel veel. Hij is ook prachtig in elkaar gezet, met de leuke plaatjes erbij. Gelukkig schijnt hier nu een beetje zon.
    Ik wens je een fijne avond, en een goede week.
    Liefs,***

    Rinus

  13. Avond groetjes Tania,
    Ik kom je nog een heel fijne nachtrust wensen en een super weekend hopelijk krijgen we niet te veel regen
    en veel liefs en knuffs van Claire.

  14. Lieve groetjes en een mooie nieuwe week gewenst Tania en bedankt voor het medeleven de afgelopen week dankjewel liefs Mia

  15. Hallo Tania,

    leuke mopjes !

    Een aangenaam Weekend toegewenst vanwege Amor Fati !

    Originaliteit is vaak een hoeveelheid vooroordelen !

  16. Hoi lieverd,
    alleen maar privé berichtjes gehad met je verjaardag.???
    Want ik ziehier helemaal niets staan.
    Ik weet haast zeker dat ik de eerste was met m’n privé berichtje.
    Heel veel liefs ***
    Rinus

  17. Ik kom je een heel fijne donderdag toewensen.
    Groetjes
    Jo

Geef een reactie

