Pps: Lieve Bella beer.   16 comments

Lieve bloggertjes,

Ik wens jullie een zeer leuk weekend.

En een mooie komende week.

Vele groetjes, ***

catwoman, Tania.

Lieve Bella beer. Automatisch ! catwoman, Tania

 

Posted 28 september 2012 by catwomant in Zelfgemaakte ppsjes.

16 responses to “Pps: Lieve Bella beer.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goedemiddag tania,een lief en mooi gemaakt ppsje om op de koude dagen eens gaan naar te kijken.Zoiets is altijd mooi om terug te zien.Bedankt dat ik op je blog zijn mocht.
    Vriendelijke groetjes uit Westerlo,en voor morgen en aangenaam weekend !!!
    vera

  2. Super mooie beren in je nieuwste pps Tanja,altijd mooi om te zien.Ik heb hier ook nog enkele exemplaren staan.Het weekend kan van start gaan,dus wens ik je een heel fijn weekend toe,vergezeld met veel groetjes

  3. Herfstgroetjes met een blije lach,ben blij dat ik weer beter ben.bedankt voor al u lievebeterschapswensen.Ik wens u een fijne vrijdagavond…Groetjes en knufels,LIEFS…

  4. Dag Tania
    Een lief en prachtige pps heb ik hier gezien.
    Wens je alvast een fijn weekend toe.
    Lieve groetjes Roosje

  5. Erg leuk, mooi, schattig en lief ppsje heb je gemaakt Tania,
    wens je een heel fijn weekend toe
    met lieve groetjes,
    Greetje

  6. Fijne vrijdaggroetjes Tania,
    Wat een schattig ppsje met al die mooie beertjes Tania heel mooi in elkaar gestoken knap werkje.
    En bedankt voor de fijne reactie op mijn pps “De Herfst”.
    Nog een fijne avond en een goede nachtrust en een super weekend wens ik je
    en veel lieve groetjes en knufs van Claire.

  7. Hallokes lieve Tania ,weer zo’n heel schattige bereknuffelpower ,knap gedaan meid,hartelijk dank voor de toffe reactie op mijn pps”Herfstwind”nog een mooi weekend met gezelligheid en warmte liefs Marina

  8. Goedemorgen Tania,
    Het is zeker een schattige pps met an die lieve beertjes.
    Heel knap gemaakt.
    Nog een fijn weekend gewenst van Corry en de poezels.

  9. Hallo lieverdje prachtige en schattige pps heb ik hier gezien
    Ik wens je nog een fijn weekend lieverdje
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  10. Fijne weekend gewenstlieve blogvriendin.geniet van alles wat je onderneemd.Groetjes knuffels enLIEFS

  11. fijn weekend Taniake
    Super mooie bewerking en tekst heb je gemaakt
    Lieve groetjes Frieda

  12. Hallo Tania
    Een heel leuk ppsje heb je gemaakt met al die lieve beertjes
    Groetjes en nog een fijn weekend
    Febe

  13. Hallo lieve Bella beer, ohh sorry, lieve Tania, hihi
    wat een leuke prachtige pps die je in elkaar hebt gezet. Leuke beeldjes van al die beren, en een heerlijke zalige muziek erbij. dat mag ik wel.
    Ik heb hem ook al naar Oostenrijk doorgestuurd, en ik moest je een goed complimentje geven (van Helga) uit Wenen. Dus bij deze.!!!!
    Ik wens je hierbij ook een zo goed mogelijke zondag, en mooi weer, want het zal niet veel meer worden wat we aan weer zullen krijgen.
    Liefs,***
    Rinus

  14. Goeie morgen Tania
    Ik kom je nog een heel mooie herfstweek toewensen.

    Groetjes

    Jo

  15. Hallo Tania
    ik ben pas terug van een paar dagen kamperen in de oost kantons en kom hier een kijkje nemen.Een hele leuke beren pps met aangepast lied

  16. Dag Tania wij komen je een heel gezellig herfstweekend wensen

Geef een reactie

