Rust zacht lieve oma.   10 comments

Liefste oma,

 

Jij bent nu van ons heengegaan.

En dat is zo moeilijk te bevatten.

Ik hoop dat je nu de rust hebt gevonden

die je zo hard verdiend.

En dat je samen met je echtgenoot, ouders,

al je zussen en schoonbroers een prachtige tijd

mag beleven, alle dagen van de eeuwigheid.

Want daar geloofde jij rotsvast in.

Jij was voor mij een tweede mama.

Ik ga je zo hard missen meter.

Maar misschien zien we elkaar ooit weder.

Tot die dag…meme het ga je goed.

Ik zie je graag !!!

 

Je kleindochter, Tania.

10 responses to “Rust zacht lieve oma.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo m’n lieve Tania,
    Ook nog even in dit nieuwe blogje mijn welgemeende condoleance en oprechte deelneming met het overleiden van je liefhebbende oma.
    Ook ik hoop voor haar dat ze alle mensen waar ze naar verlangd terug zal zien.!!!
    Ik begrijp goed dat je haar zal missen, maar denk ook zo, dat het voor haarzelf zo beter zal zijn.
    Heel veel lieve groetjes en dikke steunknuffels van je mail-vriend.
    hou je sterk en goed lieverd, en hier nog eens extra knuffels,***

    Rinus

  2. Veel sterkte Tania..afscheid nemen doet altijd pijn . Afscheid nemen is met zachte hand een doosje sluiten waarin je al je herinneringen stopt die je dan dicht bewaard bij je hart.Probeer je op te trekken aan mooie herinneringen zo blijft je oma altijd dicht bij u
    Mijn innige deelneming bij dit afscheid

  3. Lieve Tania ,
    deze melding van je Oma heeft ook mij heel diep geraakt
    ik kende haar van toen ik mijn eerste stapjes zette, want ben groot gebracht 2 huizen verder in de straat
    en onze tuinen paalde in die jaren aan elkaar. Moederke Mariette zoals ik haar noemde kende mij dus al 61 jaar
    telkens dat ze mij zag vroeg ze steeds; dag jef hoe est jongen,alles goed… deze woorden zullen nog lang door men hoofd gaan
    rust nu in vrede moederke Mariette, lieve oma van Tania
    Tania in deze moeilijke , droevige dagen wens ik je nog veel sterkte en goede moed toe, met een rustgevende knuffel van nonkel Jef
    mijn innige deelneming bij dit grote verlies

  4. heel veel sterkte Tania in deze moeilijke tijd,
    mijn innige deelneming,
    liefs Greetje

  5. Wens je zeer veel sterkte Tania
    Groetjes Nikki

  6. Mijn innige deelneming Tania
    Heel veel sterkte wens ik je Tania bij het heengaan van je geliefde meme
    lieve groetjes van Claire.

  7. Onze innige deelneming bij het overlijden van je lieve meme Tania veel sterkte lieverd liefs Marina & Redgy

  8. Hallo Tania
    Fijne feestdagen.
    Kisses uit Frankrijk.

  9. Hallo Tania,

    Elk afscheid is de geboorte van een herinnering en zeker bij deze bij het verliezen van je grootmoeder. Woorden schieten bij zoiets tekort en zullen ook niet in staat zijn je weer te geven zoals we het echt bedoelen en bovendien zullen we op zo een moment ook nooit genoeg woorden vinden om iemand te troosten.
    Hou de mooie herinneringen aan je grootmoeder bij en koester die.

    Harry
    alias Amor Fati

Geef een reactie

