Pps: Moederdag 2012.   21 comments

Ik wens alle mama’s en alle oma’s een

heel bijzondere en liefdevolle moederdag !

catwoman, Tania.

Moederdag 2012. Automatisch ! catwoman, Tania

21 responses to “Pps: Moederdag 2012.

Subscribe to comments with RSS.

  1. een heel mooi moederdag ppsje Tania met prachtige beelden,
    een fijne dag verder met lieve groetjes,
    Greetje

  2. Hallo lieve Tania ik wens u een mooi moederdagsweekend toe met veel liefs van mia wij hebbne zondag een plechtige communiekant onze oudste kleinzoon, fijne avond verder doeiiiiiii xxxx

  3. Goede avond lieve Tania bedankt voor je bezoekje en wij wensen je ook een heel gezellig weekend en een mooi moederdag weekend . hopelijk met veel zon ?? Tania nog een fijne avond met groetjes van Tinie en Ans

  4. Dag Tania,
    Een pracht van een pps
    Wens jou ook alvast een fijne moederdag toe.
    Lieve groetjes Roosje

  5. Lieve Tania,
    Wat een schitterende pps.
    Lieve groetjes van Corr en de poezen
    xxxx

  6. Lieve groetjes dikke knuffel een pracht van een pps knap gedaan lieverd
    Bedankt voor de toffe reactie en ook een fijne Moedersdag Diana

  7. Hallo Lieve Tania,
    je hebt weer goed je best gedaan, terwijl je zoveel andere dingen aan je hoofd hebt.
    Hij is in één woord prachtig, en heb er zalig naar zitten luisteren, maar natuurlijk ook een traan gelaten,
    en jij weet wel waarvoor.!!!! Ik wens je een fijne rest weekend,
    Met de liefste groetjes,***
    Rinus

  8. Hallokes Tania zeer mooie moederdag pps met een leuke song knap gedaan meid nog een fijn moederdagweekend liefs Marina

  9. Hele lieve groetjes voor het begin van een nieuwe week Maatje liefs van Mia

  10. Pak heel veel zonnestraaltjes
    En doe alsof je ze spaart
    Maak van je hart een doosje
    Waarin je ze bewaart
    Want met heel veel zonneschijn
    Ben je rijker dan met goud
    Je zult dan heel gelukkig zijn
    Omdat ieder van je houdt.
    Nikki xxxxxxx

  11. Dag Tania na een kleine 4 weken ben ik terug,
    ben heel ziek geweest en kon onmogelijk blog bezoekjes brengen en hopelijk is het nu achter de rug, maar ik voel mij toch al een stuk beter ik wens je nog een fijne zaterdag en veel liefs van Claire

  12. Mijn stengel is hol,
    Zodat er water door kan vloeien;
    Ik kan dan groeien
    en bloeien.

    Daardoor kan ik hier nu staan,
    In al mijn pracht en praal,
    voor jullie allemaal.
    Nikki

  13. Treur niet omdat
    iets voorbij is,
    lach omdat je
    het mocht meemaken!
    Vrolijk pasen
    Ik wens je ,
    voor wat komen gaat.
    Iets moois voor elk;
    Gemaakt op maat
    Liefs Nikki xxx

  14. Fijn pinksterdag gewenst
    Zolang de zon
    haar stralen geeft
    en de vogels
    zingen in de lucht,
    de boom zijn blad bemint,
    blijft vriendschap nog
    dat grote geschenk
    dat ’t leven adem geeft

  15. Zolang de zon
    haar stralen geeft
    en de vogels
    zingen in de lucht,
    de boom zijn blad bemint,
    blijft vriendschap nog
    dat grote geschenk
    dat ’t leven adem geeft
    Nikki

  16. Lieve vrijdag groetjes Tanja kom ik je wensen en een super weekend met veel zon en tot maandag. En nog veel lieve groetjes van Claire

  17. Hallo lieve Tania,
    Ik las net je berichtje over het niet sturen van mailtjes naar jou mailbox en het overlijden van je oma.
    Bij deze mijn “welgemeende condoleance” met het verlies van je oma. Ik moest het hier even kwijt.
    Bij deze heel veel sterkte m’n lieve schat,
    Veel liedevolle groetjes van mij.!!!!!

  18. Lieve Tania onze oprechte deelneming bij het overlijden van je lieve oma veel sterkte en een dikke steunknuffel van Redgy & Marina(Moby Dick & Marisk@)

  19. Lieve Tania onze oprechte deelneming bij het overlijden van je lieve oma
    Een dikke steunknuffel en veel sterkte lieverd Diana

  20. Lieverd mijn oprechig Deelneming met het overlijden van je lieve Oma
    Een dikke steunknuffel

Geef een reactie

