Pps: Agadu. Anja Yelles.   25 comments

Beste Bloggertjes,

Maak er een tof weekend van.

Met deze pps breng je er alvast een leuke sfeer in.

Enne…. meezingen hé !!!

Dikke kus, *

catwoman, Tania.

Agadu. Anja Yelles. Automatisch ! catwoman, Tania

 

25 responses to “Pps: Agadu. Anja Yelles.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania,
    Ik ben helemaal vrolijk geworden van het muziekje en het ppsje.
    Echt wat ik nodig heb op deze regenachtige dag.
    Dikke kiss ,Corry.
    Bye bye,zwaai zwaai.

  2. Prachtige PPS en zeer mooie muziek.Ik wens Je nog een fijn weekend zonder regen maar wel met veel muziek bij.
    Vele lieve en hartelijke groetjes vanwege JOs.

  3. Wat hb ik kunnen genieten lieverd van deze mooie pps
    wij zijn toch gewone mensen
    dapper maar soms zo klein
    dan is het goed te weten… als
    er een paar armen voor je zijn
    Veel liefs Nikki

  4. Dank u en goede dag Tania.

    • Hey Louis,
      Thank you o so much !!!
      How did you do that ???
      Placing that video on my blog ?
      I didn’t know that was possible.
      Can you place a picture too ?
      Excuse me for my englisch !!!
      Thanks again !!!
      With love, ***
      catwoman, Tania.

  5. Dag Tania,
    Een pracht van een pps met heel mooie muziek.
    Ook bedankt voor jou lieve reactie.
    En wens je nog een fijn weekend .
    Groetjes Roosje

  6. Lieve Tania,
    ” AGADU , DU, DU / Anja Yelles.”
    wat doe jij nonkel Jeffy toch allemaal aan…?
    bij het horen van dit prachtig swingend liedje kon ik onmogelijk blijven stil zitten
    de stoel vanonder de poep en Ups nonkel stond hier maar te springen,,, ale ja poging tot dan wel… hihihiii
    echt een prachtige beeld bewerking met een vlotte tekst,,, voor mij is dit EEN JUWEELTJE VAN EEN PPS !!!!!!
    en nu ga ik wa rusten hoor ,zodat ik zondag nog kan meegaan he ,,, dada toedeloe , ik doe de boeke toe
    liefs nonkel Jeffy ***

  7. Goede avond Taniake
    Super mooi ppsje met mooi vrolijk liedje
    je hebt weer dan meer je best gedaan om iets prachtig te maken
    Ik wens je een heel moo weekend
    liefs Frieda

  8. een pracht van een ppsje Tania met leuke vrolijke muziek, super gedaan meid.
    Veel liefs met welgemeende groetjes en een fijn weekend toegewenst,
    Greetje

  9. Hey Tania

    Thank you !

  10. Goede avond lieve Tania een hele vrolijke pps met een super mooi liedje ik heb meegezongen hoor !! hier word je vrolijk van verder maak er een fijn weekend van met groetjes van Tinie en Ans

  11. Lieve Tania,weer een super mooie pps,die song is prachtig.Geniet an je weekend,veel liefs en groetjes

  12. Lieve groetjes dikke knuffel een pracht van een pps met een mooi liedje
    ik heb meegezongen hoor dat heb je weer knap gedaan lieverd
    Bedankt voor de toffe reactie op mijn ppsx Diana

  13. Lieve Tania,
    Heel mooie pps van Anja Yelles super mooi gedaan en een toch een meezingertje hé. Bedankt voor de fijne reactie op mijn pps en de fijne verjaardags wensen, weer een jaartje ouder Tanja maar zolang we maar gezond blijven en mooie ppsjes kunnen maken voor op mijn blogje te plaatsen.
    Nog een fijne dag en avond en een super weekend hopelijk met veel zon
    veel liefs en een knuffie van Claire

  14. Lieve Tania ,
    Na een heel drukke zaterdag kom ik u nog een fijn weekend wensen Ontvang veel liefs van Mia en dankjewel voor u lief bezoekje

  15. Hey Tania,

    dit is alvast een pps om een swingend weekend aan te vatten !

    Een aangenaam Weekend toegewenst vanwege Amor Fati !

    Je bent niet in het leven om vrienden te maken, je bent in het leven om een vriend te zijn !

    Amor Fati

  16. Een portie opgewektheid
    Een volle kan met lach
    Een blikje boordevol geduld
    … Geluk voor iedere dag
    We kruiden het met humor
    Wat blijdschap kan erin
    Een mespuntje verdraagzaamheid
    En heel veel goede zin
    Spreid dan een beetje warmte
    Geef hier en daar wat licht
    Garneer het met wat vrolijkheid
    En met een blij gezicht !
    Veel liefs Nikki xxxx

  17. Terug na een tijdje verblijf aan zee. Ondanks de het ongure weer wens ik je nog een heel gezellige avond.

    Groetjes

  18. Hallo lieve Tania,
    Eerst een reactie op prachtige en beeldschone pps, met de prachtige fotobewerkingen.
    Ik heb erver zitten genieten, maar zoals je nonkel Jeffy uit zijn dak ging met dansen,
    Ging bij mij niet, maar toch heerlijk zitten luisteren en kijken.!!!! Een zagige pps, om heerlijk op te swingen,
    Als het je zou kunnen doen. Ik hoop dat je ook een fijne zondag in Antwerpen (Anvers) heeft gehad,
    Ook al zal het wel erg vermoeiend voor je zijn geweest.?? maar het is intussen al dinsdag, dus hoop ook dat je je rust een beetje hebt gehad.??
    Ik, ben wat (erg) laat maar lig alwer van donderdag op mijn bed, met zo nu en dan even eruit.
    Dan kan ik gelijktijdig de mailtjes naar jullie sturen. Ja, weer heel veel pijn gehad, maar het is nu wat draaglijk,
    Zo dat ik je toch even een berichtje hier kan sturen.
    Heel veel lieft voor jou,***
    Rinus

  19. nog even een berichtje achteraan : vreemd dat je tijd niet goed staat op deze reacties. er zit een verschil in van 2 uur.
    het vorege berichtje heb ik verzonden om 17:11 en er staat 15:11.
    Deze zal de tijd aanduiding bij jou dus aangeven 15:17 mar is verstuurt om 17:17
    Kijk het eens even na wat dat kan zijn.??? doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

  20. Met een knipoog en een lach,
    kom ik je een ,
    fijne Donderdag wensen lieverd xxxxxx

  21. Hallo lieverd
    Een pracht van een pps met mooie muziek dat heb je weer knap gedaan lieverd
    En nog een fijn weekend lieve groetjes dikke knuffel Diana

  22. Fijne dag gewenst vandaag liefs mia

Geef een reactie

