Pps: To Believe.   19 comments

Omdat we tegen Pasen aanleunen deze

pps die toch wel ook bij Pasen past.

Volgende week plaats ik mijn Paasppsje.

Veel kijkgenot.

catwoman, Tania.

To believe. Automatisch ! catwoman, Tania

19 responses to “Pps: To Believe.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Tania ,
    ” TO BELIEVE. ”
    hier heb ik stil zitten van genieten
    prachtige beelden en mooie bewerking
    en een mooie vertaling van het heel mooi liedje op achtergrond
    DIT IS ECHT EEN MOOI PAAS JUWEELTJE VAN EEN PPS !!!!!!!!!!
    liefs met nog ne knuffel van nonkel Jeffy ***

  2. Hoi Lieve Tania,
    Ik moest eerst testen.WP plaatst mijn reacties niet zonder wp account.
    Vreemd,ik kon altijd spontaan reageren.
    Ook bijgelezen en je logje over je vader is heel ontroerend.
    Je pps is werkelijk schitterend,zoals Jeffy al schreef..puur genieten.
    Dikke kus,Corry.

    • Heel vreemd dat je nu op een andere manier moet reageren op mijn blogje !!!
      Dan hebben ze misschien toch weer zitten prutsen ?
      Och ik snap toch niet veel van die rare dingen die we computers noemen, hihihihi.
      Ik ging je testje eerst verwijderen, maar ik heb het me toch maar niet geriskeerd.
      Want stel dat het dan de volgende keer helemaal fout gaat bij jou, om op mijn blogje te kunnen reageren.
      Dus blijf ik er misschien maar beter af hé.
      Mercikes voor je reactie Corry !!!

  3. Lieve groetjes dikke knuffel prachtige pps met mooie tekst en muziek
    Knap gedaan lieverd Diana

  4. Goede avond Taniake
    super mooi ppsje met geweldige teksten,en die beschermengel komt wel van pas
    je hebt dit erg mooi gemaakt lieverd
    Ik wens je een mooi weekend
    lieve groetjes Frieda

  5. Dag Tania bedankt voor je bezoekje.. wij hebben je prachtige pps gezien To Believe met hele mooie teksten en afbeeldingen . Tania wij wensen je een heel fijn en gezellig weekend toe met groetjes van Tinie en Ans .. ps ook snel beterschap voor je Vader natuurlijk

  6. Dank je wel voor je bezoekje en prachtig plaatje Tania.Ik wens je vader een spoedige genezing toe,zodat alles in orde komt,want ook zij zijn onmisbaar.Veel groetjes,een zalige nachtrust en een fijn weekend.xxx

  7. Hallo lieve Tania, dank je wel voor je reactie. Weet je, ik ben ook niet zo weg van die voorspellingen, maar op een of andere manier trekken ze mij toch aan, er zijn verschillende mensen die er een dagtaak van maken op wordpress en nee, ik lees ze niet allemaal, dan zou ik er te veel over na gaan denken.
    Wat heb je dit mooi gemaakt,ik hou daar inderdaad erg van. Leuk om mee bezig te zijn, maar zoals ik al eerder zei, ik heb het geduld er niet voor helaas. Ik hoop dat het beter gaat met je vader, ik wens hem beterschap.
    Wens je een fijn weekend toe, Maggy.

  8. Hoi lieve Tania
    wat is dit een mooie , ingetogen pps , dikke proficiat !! echt machtig mooi gemaakt , en helemaal in de paas sfeer
    groetekes van CyberomaGodelieve xxxx

  9. Dag Tania
    Bedankt voor je bezoekje en ik heb hier ook eens rustig rondgekeken.
    Prachtige pps heb ik gezien.
    Kom nog terug.
    Lieve groetjes Roosje

  10. dat heb je weer heel goed gedaan Tania..

  11. Hallo lieve Tania,
    Je ik ben weer even wat laat, daar ik weer veel op mijn bed hebt gelegen.
    Voor eerst, een hele mooie pps voor de goede vrijdag, maar het ligt ook zo dicht bij elkaar, dat je dan je paas pps wil plaatsen, dus moet je het maar een weekje eerder doen. Hij is prachtig, en ik heb er rustig naar zitten kijken en luisteren, want de muziek is ook heel goed gekozen. In één woord PRACHTIG.!!!
    Even een berichtje over het verwijderen van het testje van Corry. Dat kan je gewoon doen hoor meis. Dat geeft geen probleem.!!!!!
    Als je even wat langer van W.P. af bent moet je je eigen even opnieuw aanmelden, en dat is wat corry moest doen.
    Ik was ook alweer even niet op W.P. geweest, en moest me dus ook weer even aanmelden, voor ik dit berichtje via mijn W.P. kon plaatsen.!!
    Als er bij iemand niet de BALK bovenaan de W.P, staat moet diegene zich eerst even opnieuw aanmelden. Dus als je dat wilt kan je dat testje gewoon verwijderen.
    Heel veel sterkte voor je vader, nu het even wat minder goed gaat, met de hoop dat het snel weer beter zal gaan, dan ben jij ook weer wat rustiger.
    Vele lieve groetjes en knuffels van mij,****
    Rinus

    • O.k. Rinus, het verwijderen van het testje is gelukt.
      Nog bedankt voor je extra aanmoediging hé !!!
      Ik heb soms al eens een schop onder mijn kont nodig zenne, hihihihihi.
      Dan durf ik wat meer op dat rare machien van een pc.
      Bedankt voor je reactie.
      catwoman, Tania.

  12. Goede avond lieve Tania een supermooie Paas powerpoint,met een prachtig lied en mooie creaties super gedaan meid,ik wil jou ook even bedanken voor de reactie op mijn pps “Ons Paasfeest”en kinderpps “Bugs Bynny’s Paasfeest”ook nog veel beterschap aan je vader meid;nog een dikke knuffel van Marina&Redgy xxxx

  13. Hallo lieverdje
    Bedankt voor de toffe reactie op mijn ppsjes
    Nog een fijne dag lieve groetjes dikke knuffel Diana

  14. Hallo Tanja hier ben ik weer met avondgroetjes na een hele drukke dag veel liefs van Mia

  15. Mooi pps’je heb je opnieuw gemaakt Tania !

    Vroeger waren met Pasen de eieren verstopt en nu de wegen….

    Een aangename dag toegewenst vanwege Amor Fati !

    Als je denkt aan wat er is, zie je niet wat er is,
    je ziet alleen je eigen gedachten over wat er is !

  16. Goede morgen op deze Paaszaterdag lieve Tania hartelijk dank voor de lieve reactie op mijn pps”Zalig Paasfeest”ook voor de lieve paaswensen voor jou ook een fijn paasfeest en paasdagen een warme paasknuf op deze frisse dag liefs Marina & Redgy

  17. Pasen is om van te dromen,
    er liggen eitjes in de bomen.
    Hier en daar één op de grond,
    paaseieren, overal in het rond!
    De paasklokken hebben het druk.
    Oei, daar is een paasei stuk.
    Zijn er nog dingen op die dag soms?
    Ah ja, Jezus is dan ook bij ons!
    De paashaas komt dan ook die dag,
    ‘k hoop dat hij ook paaseitjes verstoppen mag.
    Maar ach, ze doen het werk zo graag,
    op een dag zoals vandaag.
    Dus pasen is om van te dromen,
    wachten tot ze nog eens komen!
    Veel liefs Nikki xxxxxxxxxxx

Geef een reactie

