Voor mijn vader.   15 comments

Dit maakte ik voor jou Pa.

Morgen is de operatie,

ik duim dat alles goed mag verlopen,

 en dat ik met jou nog heeeeeel erg

lang gezellig mag samen zijn.

De kaarsjes hieronder zijn van deze lieve mensen:

Bedankt Vera, Diane, Anneke,Marina & Redgy,

 Corry en Dayenne !!!

Het is nu woensdag 14.10 uur.

En ik kreeg net de verlossende telefoon.

De vriendin van mijn vader belde me om

te zeggen dat de operatie goed is verlopen.

Oef !!!

Morgen ga ik mijn vader bezoeken.

Dat zal nog niet lang mogen, een kwartiertje

want hij ligt op intensieve.

Dit bericht zal verwijderd worden van het

moment het weer heel goed gaat met mijn vader.

Sinds woensdag 21 / 3 ligt mijn vader

op een gewone kamer.

Hij is dus weg van de intensieve.

Weer een grote stap in de goede richting.

Vandaag zijn we 31 maart.

Het gaat niet zo goed met mijn vader.

Hij kan niet eten en daardoor

verzwakt hij erg.

De kaarsjes zullen nodig zijn.

Het is nu vrijdag 6 / 4

met mijn vader gaat het stukken beter nu.

Als alles volgens plan verloopt mag

hij op woensdag 11 / 4

terug naar huis.

Duimen maar !!!

Sinds woensdag 11 / 4  is mijn vader weer thuis.

Het zal nog een lange revalidatie zijn.

Gelukkig heeft hij een vriendin uit de duizend.

Zij zorgt heel erg goed voor hem.

Hopelijk blijft alles positief evolueren. 

Het is vandaag dinsdag 24 / 4.

Vorige nacht heeft de ambulance mijn vader

opnieuw naar het ziekenhuis gebracht.

Het gaat slecht met hem.

Laat A.U.B. alles weer goed komen !!!!!

Pa je moet vechten en je MOET genezen.

Ik ben zo bang !!!

Het is nu vrijdag 27 / 4

Sinds gisteren ligt mijn vader opnieuw

op intensieven.

Het is vandaag dinsdag 1 mei.

Sinds eergisteren ligt mijn vader

op een gewone kamer.

Mag het nu a.u.b. de goeie kant op gaan  ?

We duimen en hopen op een snel en vlot volledig herstel !!!

 

 

 

15 responses to “Voor mijn vader.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik hoop dat alles goed zal komen .Nee ik heb geen kaarsje op mijn blog gezet ,dat is iets wat ik niet doe .Maar mijn kaarsje brand wel voor je vader .Jammer dat je nu zo selectief bent en de mensen even vergeet die er ook voor je zijn .Sorry meisje maar dit raakt me wel als je dan namen gaat noemen!!

    • Maar Elisabeth, dit zijn enkel maar de namen van deze mensen die een kaarsje opstuurden via mail, en die ik op mijn blogje er hier gewoon heb bijgezet.
      Daar zijn geen namen bij van mensen die thuis een echte kaars hebben aangestoken.
      Want dat zijn er veel te veel om op te noemen.
      Maar het betekent niet omdat ik hen niet noem dat ik niet dankbaar zou zijn.
      Integendeel !!!
      Ik draag dit in mijn hart mee.
      En het is zeker niet bedoeld zoals jij het nu hebt opgenomen !!!
      Ik heb trouwens aan niemand gevraagd om een kaarsje of wat dan ook op hun blogje te zetten, en ik denk ook niet dat dat iemand heeft gedaan.
      Buiten mijzelf dan.
      Sorry voor het misverstand.
      catwoman, Tania.

  2. Weet je meiss ik vind het allemaal prima.

  3. Hallo lieve Tania,
    Fijn he zo’n rot reactie, om het maar netjes te schrijven, want uit m’n hart zou ik graag een ander harder woord gebruiken,
    Die rot reactie geef de andere geen moed meer om een geestelijk helpende reactie te plaatsen.
    Je weet dat ik eigenlijk ook geen reactie meer wilde plaatsen, wat ik j al had geschreven naar je.!!!!
    Maar ik kan het toch niet laten, en wil je toch een hart onder de riem geven.
    Want je weet best dat er veel meer mensen een kaars voor je branden, waar je ook de namen niet van gemeld hebt.
    Om zo enkele maar te noemen, je nonkel Jeffy, je tante lieve, en ik denk ook je moeder, om dat ze toch met je vader hebt geleefd, en zoveel meer vrienden en vriendinnen. ik weet ook dat je mij ook bedoelt, ook al staat mijn naam er niet bij. Maar alleen de reactie al, dat de operatie op leven of dood staat, vind ik de eerste reactie ongehoord. Heel veel sterkte meis, en ik hoop dat je je vader mag behouden, en dat hij door deze grote operatie door mag komen. Heel veel sterkte lieverd, ook voor je vader en voor zijn vriendin.
    Liefs,***

    Rinus

    • Laat ik het nu nog ff voor alle duidelijkheid eens wat beter proberen uit te leggen hé.
      Er zijn heel veel mensen die voor mijn vader bij hen thuis een echte kaars hebben doen branden.
      Ik ben die mensen ook heel dankbaar en erkentelijk daarvoor.
      Maar het is nooit mijn bedoeling geweest om die mensen op mijn blogje te vernoemen.
      Maar toen ik van een paar mensen een foto van een brandende kaars toegestuurd kreeg via e mail, kreeg ik het idee, om die kaarsjes erbij te zetten op mijn blogje.
      Als een soort van extra geluksbrengers.
      Maar ik vond dat ik dan ook hun naam erbij moest zetten, omdat het hun kaarsjes zijn en niet van mij.
      Ik had nooit gedacht dat dit door iemand zo verkeerd zou opgenomen worden.
      Maar misschien ligt het wel aan mij en stop ik beter met bloggen.
      Want misschien doe ik het toch allemaal maar verkeerd.
      En is het mijn tranen voor deze eerste reactie niet waard.
      Want mijn tranen zouden op deze dag alleen maar voor mijn vader mogen zijn !!!
      Bedankt Rinus voor deze reactie !!!
      Je hebt me echt een hart onder de riem gestoken en zo ook de andere mensen die hebben gereageerd.
      En voor alle duidelijkheid, niet alleen de mensen die reageerden op mijn blogje, maar zeker ook die vele mensen die me een mailtje hebben gestuurd met steunende en troostende woorden.
      En ja Elisabeth, daar hoor jij ook bij !!!
      Zo dadelijk ga ik mijn berichtje bewerken, want er is nieuws.
      En ik ga toch ook nog het kaarsje erbij plaatsen dat ik vandaag nog heb gekregen van iemand via e mail.
      Veel liefs en met dankbaarheid in mijn hart, ***
      catwoman, Tania.

      • Lieverd, je hebt niets mis gedaan, en je maakt je blog zo als je het zelf denkt goed te doen, en dat het voor andere (die altijd wel opmerkingen hebt) verkeert gedaan zou hebben, zou ik me niet aan storren.!!!!!! het is jou vader, en dat je ook wat in de war bent, kunnen normale mensen heel goed indenken. niets veranderen alleen toevoegen en bijwerken. Ik ben blij met je bericht, dat het voorlopig goed is gegaan, want ik heb er ook heel erg voor je mee gezeten. Maar voorlopig is het goed nieuws, en nu verder afwachten hoe het veerder zal gaan.
        En als je ons verlaat met je blogjes, dan zal ik echt boos op je zijn. Je laat je toch niet door zo’n rot opmerking weg duwen.?????????????????
        Heel veel liefs en sterkte de kkomende tijd,*******

        Rinus

  4. Heel veel sterkte Lieverd!!
    blijf positief denken AUB??
    Heel veel hoop en medeleven met
    de operatie van jouw Lieve Vader.God bless
    jouw
    en je vader..
    Veel liefs en houdt goede moet..
    Dayenne..

  5. Lieve Tania ,
    veel hoef ik hier niet neer te zetten, de melding van vriend Rinus zegt bij deze voldoende denk ik
    hier brand natuurlijk ook voor men beste schoenbroer ( ja Pa ) een kaarsje
    en ik heb je ook een persoonlijke melding gedaan via email……
    ikzelf heb het bij deze moeilijk, want ook ik ben de laatste tijd niet gespaard gebleven van ellende en verdriet
    laat ons HOPEN dat alles een goed verloop heeft
    liefs nonkel Jeffy ***

  6. Zeer veel sterkte lieverd
    Dit heb je prachtig geschreven
    Een dikke steunknuffel
    Nikki xxxxxxxxxx

  7. Hallo Tania ik hoop dat het met je vader al beter gaat veel sterkte en wens hem vlugge beterschap liefs Marina & Redgy

  8. Hallo Tania, fijn om te lezen dat het beter gaat met je vader. Mooi al de kaarsjes op je blog.
    ik wens je vader een spoedig herstel toe,

    • Hoi Maggy,
      Ondertussen gaat het niet zo goed met mijn vader.
      Maar dat kon jij niet weten, want ik had mijn berichtje voor hem nog niet bijgewerkt.
      Dat heb ik nu wel gedaan.
      Even nog een rechtzetting.
      Door verstrooidheid sprak ik je aan op je blogje met de naam Anne.
      Doordat die naam ff voor mijn ogen kwam gedanst in één van de andere reacties.
      Mijn excuses daarvoor !!!
      Ik kan soms toch zoooooo verstrooid zijn hé.
      Bedankt voor je reacties !!!
      catwoman, Tania.

  9. Hallo Tania,
    Ik lees nu dat het niet zo goed gaat met je vader, hopelijk komt daarin snel verandering. En dat je me aanspreekt met Anne is geen enkel probleem, dat is ook mijn naam. Toen ik overging van space naar wordpress wilde ik mijn eigen naam invoeren, maar dat ging niet omdat er al zoveel anne’s waren, ik heb het toen maar Magnolia gelaten, vandaar. Mijn man noemt me ook altijd Maggy omdat anne in het turks moeder betekent….en zo wil ik niet dat hij me noemt, snap je?😉😉 Beetje ingewikkeld maar je begrijpt het vast wel.
    Hopelijk lees ik gauw dat je vader vooruit gaat,
    een knuffel voor jou van mij, Anne

    • Hazo, dat wist ik niet.
      En ja ik begrijp het helemaal.
      Dan mag ik bij jou kiezen uit twee namen, leuk, hahahaha.
      Bedankt voor je extra reactie om het ff uit te leggen !!!
      catwoman, Tania.

  10. Hopelijk gaat het al wat beter met je pa nu,wens je veel sterkte toe
    liefs nikki xxxxxxx

Geef een reactie

