Pps: Ricky Martin 1.2.3. Maria.   12 comments

Lieve bloggertjes,

Deze vrijdag een ppsje van me gemaakt

met allemaal zelfgemaakte fotobewerkingen.

En het liedje… wel als ik dat hoor kan ik gewoon

niet blijven stilzitten.

Dus zing maar luidkeels mee

en zwaai maar met die heupen !

En hier ook nog een klein gedichtje van mezelf.

Ik kom bij je langs met een plaatje,

Want jij bent mijn blogmaatje.

Vergezeld van een groetje klein en fijn,

Het zal wel weer weekend zijn.

En een zoen en een knuffel,

Van deze gekke truffel.

Kan een weekend mooier starten,

Met vriendschap in ons beider harten !

 Door catwoman, Tania.

Ricky Martin. 1 2 3 Maria. Automatisch !

12 responses to “Pps: Ricky Martin 1.2.3. Maria.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo lieve Tania,
    Alweer een prachtig ppsje, en hele mooie fotobewerkingen. Ik zal je er toch binnenkort eens enkele dingen over vragen.!
    En de muziek die je erbij hebt gedaan, is ook heerlijk om te horen, allen met mijn heupen zwaaien zal niet gaan, maar dat weet je intussen al. Jij heb niet gekeken op mijn laatste blogje denk ik.???
    Maak ook niet uit, je kan ook niet overal tegelijk wezen, en het zal ook wel met je ziek zijn te maken hebben.
    Van mij een zo prettig mogelijk weekend, wat je aan kunt.
    Liefs en een dikke knuffel,***

    Rinus.

    Ben ik nu toch de eerste.????

  2. Heyhoooooooooo nichtje Tania,
    ” 1-2-3 MARIA.” van Ricky Martin
    wat doe jij me toch aan…….???
    tante Lieve verklaarde me hier gek,,, toen ik begon te swingen ( ale ja poging tot he)
    op deze zo PRACHTIGE PPS. !!!!!
    prachtige achtergronden met hééél mooie voorgronden,Hmmmmm
    en een heel mooie bewerking van je foto’s !!!!
    ECHT EEN JUWEELTJE VAN EEN PPS !!!!! en dit is wel gemeend he…..
    liefs van je swingende nonkel Jeffy ***

  3. Ben ik nog even lieve Tania,
    Even nog een hartelijk bedankje wat je op m’n blog hebt geschreven, in WordPress.
    Ik weet dat het eerlijk en gemeent is. En als je je ziek voelt, kan ik het helemaal voorstellen,
    dat je hoofd er niet bij is. Nogmaals hartelijk dank, ook al is het wat laat, maar geen probleem.
    Ik het het ook pas eind van de dag (inde nacht) geplaatst.
    Veel liefs, kusjes en knuffel,***

    Rinus.

    Ja je mag ze zelf komen brengen, of ik kom ze halen. hihihihihihi

  4. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt..
    knappe fotobewerkingen en een keigoed lied.

  5. supermooie pps Tania !!!!!!
    knappe crea’s ook !! toppie pps
    groetjes van CyberomaGodelieve xxxx

  6. Hallo Tania een zeer mooie presentatie van je pps op een swingend liedje (zat al mee te dansen hoor)en zeer mooie creaties knap gedaan meid;in je gastenboekje wil mijn link niet plakken,misschien de volgende keer beter have a cool weekend love Marina

  7. Hallo lieverdje
    Heel mooie pps met prachtige fotobewerkingen
    En een knappe song dat heb je weer knap gedaan lieverdje
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  8. Hoi Meiss
    Wat een leuke weer en lekkere muziek ,nee daar kan ik ook niet stil bij blijven zitten
    Liefs Elisabeth

  9. Dag Tania,wat heb je dat weer heel knap gemaakt.Heel mooie song en prachtige beeld bewerkingen,een lust voor oog en oor.Veel groetjes en rust op deze zondag,veel liefs en weer tot de volgende keer xxx.Ria (ofthemonkeylions)

  10. Goede namiddag Taniake
    zeer mooi ppsje van jou,heel mooie bewerkingen alsook je tekst
    en liedje,in een woord weer super gemaakt
    Ik wens je nog een mooie dag
    Lieve groetjes Frieda

  11. Mijn gedachten gaan uit naar alle slachtoffers,
    hun ouders en al hun familieleden.”
    Liefs Nikki

  12. Hallo Tania ook een mooi blogje blij dat je langs kwam veel liefs en nog een gezellig en tof weekend gewenst van mij Mia

Geef een reactie

