Pps: Rad van fortuin.   12 comments

Beste bloggertjes,

 Deze vrijdag is het eens een ppsje dat helemaal anders is.

We gaan Rad van fortuin spelen.

Het is niet helemaal hetzelfde dan het spelprogramma op t.v.

Hier kan je geen medeklinker kiezen, of een klinker kopen.

Ook kan je niet aan het rad draaien.

Maar toch heb ik mijn ppsje zo genoemd.

Het is de eerste keer dat ik dit soort ppsjes maak,

En ik hoop dat het wat meevalt en dat het leuk is.

De antwoorden zijn voor de helft Belgisch en voor de

andere helft Nederlands.

Maar beide helften zijn bekend in de twee landen.

Deze pps kan iedereen doen op zijn of haar eigen tempo.

Je doet het zo snel of zo traag als je zelf wil.

Want het is steeds klikken met de muis.

Ik heb hier geen muziek opgezet, dan kan je je beter concentreren.

Veel spelplezier !!!

 Catwoman, Tania.

Rad van fortuin. Klikken !!

12 responses to “Pps: Rad van fortuin.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Weer eens wat anders maar ik wilde zelf letters invoegen maar ik krijg het antwoord zo..wel wat werk aan denk ik

  2. Hoi Tania,
    Ik denk zeker dat het heel veel werk is.
    Een paar had ik goed na een paar letters maar sommige waren best moeilijk.
    Je hebt je best weer gedaan en mijn complimenten.Je wordt steeds beter.
    Fijn weekend en liefs,Corry.

    • Bedankt voor je komplimentjes Corry !!!
      Je doet me blozen hoor !!!
      Ik wist niet of dit wel op een goede manier zou gemaakt zijn, omdat ik dit soort ppsje nog nooit eerder had gemaakt.
      Ik had wel al andere quizjes of raadseltjes of spelletjes gemaakt, maar nog nooit zoals deze.
      Maar aan jouw reactie te lezen is het precies wel goed gegaan.
      Thanx, ***

  3. Hoi Meiss
    Leuk deze .maar ohhh ik ben zoooo ongeduldig dus heb wat snel doorgeklikt.Heel mooi gemaakt in elk geval.Nu even je vraag over de poezen .De drie op de foto zijn niet alle drie broers en zus.De heel grote en nu ook heel dikke grijs/witte Breezer en de super kleine dunne Sparky zijn wel broer en zus .Tommie de rode kater is wel van dezelfde moeder ,hij heeft twee broertjes Spike en Speedy en een heel lief zusje Pebbles Ook Nicky is van dezelfde moeder en waarschijnlijk zelfs een zoon van Spike die zijn eigen moeder gedekt heeft ,tja het gaat soms raar toe in de dierenwereld .Kun je het nog volgen haha .Maar ze zijn allemaal zo lief en leuk.Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

  4. leuk en knap gedaan Tania !!!!!!
    groetjes van CyberomaGodelieve

  5. Prachtig en amusant gemaakt Tania !

    Een aangename avond toegewenst vanwege Amor Fati !

    De mensen willen niet zozeer gelijk hebben, ze willen gelijk krijgen !

  6. Hallo Tania hèèl knap bedacht hoor leuk spel,ben er weer wat slimmer van geworden….hi hi ,ik heb je mailtje niet gekregen maar ik plaats nu de link op mijn blog,ook bedankt voor mijn link te plaatsen hoor,en bedankt voor de superleuke reactie op mijn pps”Sneeuwwitje en de zeven dwergen”nog een fijn weekend veel liefs van Marina

  7. Hallo lieverdje
    Dat heb je heel knap bedacht en knap gedaan lieverdje
    Bedankt voor de toffe reactie op mijn ppsx
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  8. Hallo lieve Tania,
    Een prachtig stukje werk, en ik weet dat je er behoorlijk veel werk aan gehad hebt, en het is zeker ziet het er hartstikke goed uit, voorsteffelijk. Ik zag ergens staan dat je steeds beter word, mijn woorden zijn dat je gewoon heel goed bent. Daar kan ik echt nog wat van leren. Maar ik heb er te weinig tijd voor. Fijne zondag, en mijn laatste cijfer gaat veranderen. hihihihihi.
    Liefs en een dikke knuffel,*** , Rinus

  9. Goede namiddag Taniake
    super ppsje waar veel werk aan geweest is
    maar het londe de moeite,iets dat je niet veel tegenkomt
    liefs Frieda

  10. Hey men lieve deugnietje
    “HET RAD VAN FORTUIN.”
    eens iets anders dan anders, en toch heel mooi gedaan hoor
    ook met de toegevoegde foto na het gezochte……?
    ik heb me alvast kunnen amuseren, spijtig genoeg met lege zakken
    moeten huiswaards keren,,,niks gewonnen he
    nog ne lieve groet en ne warme knuffel van nonkel Jeffy***

Geef een reactie

