Pps: Valentijn 2012.   12 comments

Lieve Blogmaatjes,

Ik wens je een mooie en liefdevolle Valentijn toe !!!

Geniet van de romantiek en de warmte !

Veel liefs, ***

catwoman, Tania.

Valentijn 2012. Automatisch !

 

12 responses to “Pps: Valentijn 2012.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hey dear Tania,
    ” VALENTIJN 2012.”
    wat een prachtige romantische beelden
    met een heel mooie bewerking en heeeel mooie uitspraken
    met op achtergrond een heel mooi toepasselijk melodie
    dit is ECHT EEN PARELTJE VAN EEN VALENTIJN PPS !!!!!!
    PRACHTIG GEDAAN HOOR!!!!
    Kisssses from my to You xxxxxx uncle Jeffy

  2. Lieve Tania,
    Ik heb genoten van je prachtige Valentijn pps.
    De teksten zijn ook schitterend.
    Mooi gedaan,meis.
    Zelf geef ik niet veel om Valentijn maar de plaatjes zijn zo romantisch .
    Dikke kus van Corry.

  3. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie en knappe pps
    met prachtige romantische beelden en teksten
    heel knap gedaan lieverd Diana

  4. Hoi Lieverd
    Wat een mooie pps is dit .Zo’n prachtig gedicht en heel mooie beelden erbij.Ik heb er echt van genoten !! Ben blij dat je even moest glimlachen om mijn verhaal over Mikki,ja ze is echt de verwende Queen Mikki en mijn allesje .
    Liefs en een dikke kus van mij Elisabeth

  5. Hoi Tania , super fotobewerkingen en een knappe pps mateke
    groetjes van CyberomaGodelieve

  6. super mooi je Valentijns pps..pure romantiek..knap werk Tania

  7. Hallo Tania, dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik zie dat jij ook geen dagelijkse blogger bent. Ik zou het wel willen, maar ik heb niet meer zoveel inspiratie. Druk druk met andere dingen. Toch mis ik het wel, het komt vaak voor dat ik doelloos naar mijn scherm zit te staren in de hoop dat er wat komt boven borrelen….maar helaas.
    Ik wens ook jou een mooi weekend toe, groetjes Maggy.

  8. Goede middag Tania bedankt voor je bezoekje hier hebben wij ook een mooie valentijn pps gezien maak er een gezellige zondag van met groetjes van Tinie en Ans

  9. Hello lieve Tania
    Prachtige pps voor valentijn,zeer mooie teksten en bewerkingen
    het was een super mooi geheel,knap gedaan
    lieve groetjes Frieda

  10. Hallo lieve Tania,
    Ik moet me helemaal toevoegen aan de woorden van Uncle Jeffy, Ik kan eigenlijk niets anders zeggen. Hij is in één woord prachtig, ik heb er echt van genoten, ook al zeg Valentijn mij helemaal niets. Prachtige bewerkingen en goede muziek erbij, Zalig om bij weg te dromen. Ik zal je van de week even schrijven, want ik heb even een vraag over een ppsje waar ik niet achter weet te komen, hoe dat dat werkt.
    Heel veel liefs,***
    Rinus

    Sorry dat ik wat laat bent maar weer erg druk gehad, en wil bij iemand uit de buurt blijven.

  11. Heel mooi in elkaar gezet deze Valentijn-pps Tania !

    Een aangename avond toegewenst vanwege Amor Fati !

    Het meest effectieve kalmeermiddel: een paar vriendelijke woorden

  12. Vriendschap is niet,wat om het even
    maar het is leven geven
    is vertrouwen in elkaar
    Vriendschap is iets wat je aan een ander moet geven
    zonder vriendschap is het leven maar een zap
    niet weten wat je doet of hoe het moet
    Vriendschap is iets speciaals iets mooi
    iets dat altijd wel valt in zijn plooi.
    Dus luister naar de vogels en zing met ze mee
    olééééééééééééé
    Veel liefs Nikki

Geef een reactie

