Pps: Gelukkig nieuwjaar 2012   18 comments

Lieve Bloggertjes,

 Van harte wens ik jou,

En alle geliefden om je heen,

Een stralend en gelukkig nieuwjaar.

Dat al je dromen mogen uitkomen in 2012.

Maar vooral dat je gespaard mag blijven

van ziekte, zorgen en pijn.

Ik wens je een heel jaar lang liefde en vriendschap.

En alle dagen een glimlach op je snoet.

Vanwege,

Catwoman, Tania.

Gelukkig Nieuwjaar 2012. Automatisch !

18 responses to “Pps: Gelukkig nieuwjaar 2012

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania,
    Je ppsje was weer super..grappig muziekje.
    Wat jij ons wenst,wens ik jou ook.
    Fijne dagen,lieverd.
    Kus van Corry.

  2. Hoi Lieverd,
    Je presentje gevonden,hoor.
    Ik ben er heel blij mee.
    Hij gaat in mijn mapje,”mooie foto’s”.Op sky drive doe ik niks meer mee.
    Altijd ruzie daar met plaatsen van een reactie of de pagina laadt niet op.
    Liefs.

  3. Hoi Mess
    Dank voor je lieve reactie.Ja we houden het rustig hier en dat is goed .Ik wens jou heel mooie dagen toe.
    Liefs en een dikke kus van mij,Elisabeth

  4. Hoi Catwoman !
    ook voor jou al het goede voor het komende jaar , ik wens je veel inspiratie om ons te verblijden met mooie ppsjes en knappe crea’s !!
    groetekes van CyberomaGodelieve

  5. Hallo Tania,
    Bedankt voor je lieve reactie en wensen.
    Het was inderdaad een tijdje geleden dat ik iets geplaatst heb.
    Het is halen en brengen hier.
    Maar ga het nieuwe jaar weer hoopvol tegemoet.
    Lieve groeten Jeannette

  6. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps dae heb je weer knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie
    Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar 2012 Diana

  7. Hallo Tani,

    Prettige Kerstdagen. Ook een mooie pps terug heb je gezet !

    Een prettig en vrolijk Kerstfeest van Amor Fati !!!

    Kerst, een feest van gezelligheid en bezinnen
    Kerst, tijd om aan het bezinnen te beginnen
    Kerst, ook tijd van de overloedige dis
    Kerst, héérlijke dagen dus, als ik me niet vergis?

    Als binnen het vieren wordt voorbedacht

    muziek van feest en vroeger klinkt
    rust gezocht en soms gevonden wordt,
    dan is het tijd voor Kerstmis, voor een nieuw jaar.

    Als uitkijken verwachten is
    en hopen al eens zekerheid schijnt,
    samen dichter komen en voor

    mekaar belangrijk zijn,
    dan is het Kerstmis, dan wordt het Nieuwjaar.

  8. Hallo Tania bedankt voor het vrolijke ppsjes knap werk
    Maak er fijne dagen van

  9. Hallo Tania
    Mooie pps en het leuke deuntje vrolijkt deze donkere dag op

  10. Hallo lieve Tania,
    Je hebt er weer echt wat prachtigs van gemaakt. Zier er leuk en goed uit, en leuke muziek erbij, ook met al je eigen fotobewerkingen, ook de fotobewerkingen hierboven zijn super. Verder hoop ik dat je een paar leuke dagen met je vader en zijn vriendin hebt gehad. Ja, ik ben wat laat met reageren, maar dat heeft zijn redenen, die ik je wel per mail laat weten. En als je dit leest, morgen hoop ik dat deze dag, ook al zal je wel erg moe zijn toch een fijne dag voor je zal worden.
    Liefs.***

    Rinus

  11. Goede avond Tania bedankt voor je bezoekjes en wij wensen je een fijne jaarswisseling en een gelukkig en gezond 2012 Liefs van Tinie en Ans

  12. Goedenmorgen Cat woman ook van mij een bruisend Nieuwjaar gewenst in gezondheid
    Marianne.

  13. lieve vriendinnen gelukkig nieuwjaar

  14. Hallo lieve Tania,
    Ik kom je even snel ook de allerbeste wensen wensen, en dat het voor jou, maar ook voor mijn andere vrienden en vriendinnen een goed jaar mag worden.!!!!! Vele goede wensen toegewenst die je je maar mag wensen.
    Helaas, voor mij is het de laatste 14 dagen totaal hopeloos, en het zal zeker de eerste 2 maanden in het nieuwe jaar niet anders worden, als het niet (veel) langer zal gaan duren.
    Ik had er dus ook totaal geen zin in om met kerst en niu ook niet een blogje te plaatsen.
    Nogmaals alle goed voor jou en de andere. Grts.

    P.S. als je tijd hebt, kijk dan eens op mijn W.P.??? Ik zelf ziet ineens geen afbeeldingen meer staan. Ik weet niet wat er aan de hand is op mijn w.p. en ook op Blogspot geen afbeeldingen meer.!!!! Ik begrijp niet wat er aan de hand is. alles achtervolgt mij, met van die rot dingen.

  15. Een gezond en gelukkig jaar Tania

  16. Hello Taniake
    Ik wens je een super nieuwjaar en vooral een goede gezondheid
    liefs Frieda

  17. Positief zijn is een gave
    negatief brengt weerstand mee,
    je mening moet je kunnen staven
    positief zijn telt voor twee
    Lieve Groetjes Nikki xxxxxx

  18. Op liefde na is vriendschap.
    Het mooiste dat er bestaat.
    Als je beide hebt leren kennen.
    Weet dan dat je rijk door ’t leven gaat

    Groetjes Nikki

Geef een reactie

