Pps: Zalig Kerstmis 2011 + zelfgeschreven gedichtje.   16 comments

 Ik wens je een kerst, o zo fijn,

met een wondermooi gebaar,

van allen die je lief zijn,

en warme vriendschap voor elkaar.

Ik wens je deze dagen,

een heerlijk straaltje zon,

dat je geen zorgen hoeft te dragen,

en dat het nieuwe jaar nog nooit zo mooi begon.

Ik wens je alle dagen van het nieuwe jaar,

vrede, liefde en gezondheid,

een vreugdevol gevoel, en echt waar,

een sterretje dat je naar het grote geluk leidt.

Ik wens je ook nog elke vorm van rijkdom,

en dat wonderlijke gevoel van zen,

overal waar je komt een hartelijke welkom,

 en alles wat ik nog vergeten ben.

Zo wens ik jou en ieder die je lief is,

met dit gedichtje kant en klaar,

een zalig kerstmis,

en een heel gelukkig nieuwjaar !

 Door,

 Catwoman, Tania.

Zalig Kerstmis 2011. Automatisch !

16 responses to “Pps: Zalig Kerstmis 2011 + zelfgeschreven gedichtje.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Tania
    Een leuke pps heb je weer gemaakt en je gedicht is heel erg mooi.Ik heb nog steeds die boom niet staan ,ben er eigenlijk een beetje te lui voor haha .Maar misschien krijg ik deze week nog een dolle bui ,en anders heb ik in elk geval niet zoveel op te ruimen na de kerst en dat scheelt weer .Ik wens je een fijn weekend
    Liefs Elisabeth

  2. Hoi Tania
    je weet dat ik momenteel hééél weinig tijd heb voor comp.
    door omstandigheden met Lynneke
    het plan van de dokters komt in vervroeging, dit wil zeggen
    dat lynneke komende maandag onmidelijk naar de isolatie kamer moet met 2 opeen volgende chemo’s
    waarna de transplantatie zal gedaan worden , weer een vervroegde klap in ons aangezicht
    OEI, bijna iets vergeten…..
    heb intusse je nieuwe pps zitten bekijken en moet EERLIJK zegge
    prachtige kerstbeelden en animatie met een heel mooie bewerking en toepasselijk kerstlied
    ECHT SUPER MOOI GEDAAN !!!!!!!!!!!!!!!
    liefs nonkel Jeffy ***

  3. Lieve Tania,
    Je hebt weer een mooi gedicht gemaakt,je kan er wat van.
    Ook weer genoten van je Kerstpps.De muziek is heel aanstekelijk
    Liefs Van Corry.

    ps.Wens Jeffy veel sterkte en kracht van mij..

  4. Lieve groetjes dikke knuffel mooie Kerstpps de muziek is aanstekelijk en een prachtig gedicht
    je kent er wel wat van knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie Diana

  5. Hallo lieve Tania,
    Sorry dat ik weer wat laat bent, maar weer aardig wat problemen met mijn computer gehad, zelfs dat ik hem aanzetten en dat hij binnen de 10 seconden weer uit zijn eigen uit ging. Maar oke, daar schrijf ik je wel over.
    Ondanks dat ik van nokel Jeffy te horen kreeg dat je computer het niet meer deed, zonder details, was ik bang dat je je pps niet zou kunnen plaatsen, sturen en showen, want daar had je hem toch voor gemaakt. ik schrok wel even van dat berichtje van je nonkel.
    Maar gelukkig is het dan toch gelukt, dat hij het toch weer doet, en dat je je prachtige kerst pps toch kan laten zien.
    Nou hij is heel goed in elkaar zet, en mooie fotobewerkingen, waar je weer goed je best op gedaan hebt, is prachtig, en de tekst loopt prime syncroon, hihihihihi, niemend hoeft daarover te klagen. Grapje hoor lieverd, maar dat begrijp je vast en zeker wel. tot snel mails with kisses,****
    Rinus

    • Hey Rinus,
      Mijn computer deed het wel nog hoor.
      Alleen kon ik donderdag van de hele dag en avond geen verbinding krijgen met het internet.
      En de volgende morgen nog steeds niet.
      En aangezien er op mijn modem nog alle lichtjes branden lag het niet aan het internet zelf.
      Mijn vader moest toch vrijdag eens langskomen en hij heeft alles aan de modem eens uitgetrokken, en dan weer ingestoken en ik had weer internetverbinding.
      Je zal wel kunnen denken hoe blij en opgelucht ik was zeker ?
      En wat het grapje betreft……… JIJ PLAAGKOP !!!!!
      Hahahahahaha.
      Bedankt voor je lieve reactie !!!
      catwoman, Tania.

  6. Prachtig …. een fijne zondag.
    Groet van Kelly

  7. Ik heb een wens voor iedereen,
    een mooie kerst met lieve mensen om je geen.
    Mensen die van je houden om wie je bent,
    in wie je een stukje van jezelf herkent.
    Laat merken dat je om die mensen geeft.
    dat je samen met hen iets moois beleeft.
    Geniet van de warmte die dat alles brengen kan,
    en maak er een gezellig en fijn
    kerstfeest van!.

    Vanwege Nikki

  8. Mijn hart geopend,
    De deur van zijn slot.
    Wil ik weer gaan leven,
    Want dit is mijn lot.
    Verbeterde kansen,
    Liefde in het spel.
    Geef ik me niet over,
    Gestapt uit die hel.
    Niemand houd me tegen,
    Zonder angsten in beeld.
    Dit is het gene wat ik wou,
    Nu mijn wonden weer zijn geheeld.
    Nikki xxxxxxx

  9. Wij wensen jullie een jaar als het alfabet
    Met alle letters van A tot Z.
    Van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
    Tot Zon, Zegen en Zaligheid.
    Prettige feestdagen
    Ik wens je het komende jaar
    veel vreugde en zonneschijn
    zodat je elke dag opnieuw
    tevreden en gelukkig kunt zijn
    Denk iets goeds en denk iets lekkers,
    denk iets geks of nog iets gekkers,
    denk iets aardigs, denk iets liefs,
    maar hoe dan ook iets positiefs!
    Veel geluk en en goede gezondheid in 2012
    Gelukkig nieuwjaar!

    Vanwege Nikki

  10. Ik heb op jouw bankrekening

    365 dagen geluk, vriendschap, liefde, gezondheid en vreugde gestort

    veel plezier ermee

    Groetjes Nikki

  11. In dit kleine doosje .
    Geen zilver en geen goud.
    Het is veel kostbarder.
    Omdat ik van je hou.
    Het allerdierbaaster.
    Wat ik jou kan geven.
    M’n oprechte vriendschap.
    Voor de rest van mijn leven

    Veel liefs Nikki xxxx

  12. Angst
    groot is mij angst voor storm enn wind
    klein is mijn hart en groot mijn mond.
    Soms denk ik,
    ik ben net een kind
    maar na grof geweld
    sta ik weer,met beide benen
    aan de grond
    Veel liefs Nikki

  13. Kan de mens dit alles wetend wat bewuster
    leven gaan omdat licht zoveel meer is
    dan alleen maar zon en maan dat de
    nacht in schaduw vallend;
    deel is van een;groot geheel
    en de mens zijn best doet
    maar nooit genoeg het is teveel
    teveel om alles te bevatten tekort het
    aardse leven wie zal ons vergeven
    Nikki

  14. Dit lied is voor de Liefste mijn,
    Dus zal ’t als mijne liefde zijn,
    Als een gesmede keten
    Van rijm aan rijm aaneengehecht
    En om twee harten heengelegd,
    Die van geen scheiden weten.
    Nikki xxxxxx

  15. Wensen, dromen en idealen,
    een ieder heeft ze in de jeugd
    Lachend, vechtend, huilend of vol vreugd
    Op een lange weg het leven door
    Maar aan het einde van het spoor,
    welke wegen je ook deed inslaan,
    zijn het de wensen, de dromen en de idealen
    die nog altijd bestaan …
    Nikki

Geef een reactie

