Pps: Candy for guylovers. Here’s Johnny. 16 +   10 comments

Opgelet: 16 +

Candy for guylovers. Here’s Johnny. Automatisch !

10 responses to “Pps: Candy for guylovers. Here’s Johnny. 16 +

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania
    Tja als je van dit soort plaatjes houd zal het leuk zijn ,nee heb hem niet helemaal bekeken want ik houd niet van dit soort plaatjes .Ben niet preuts hoor ,maar dit ligt mij niet.Doe mij maar een mooie katten pps.Dus jij al in kerstsfeer ,ik pas een klein beetje .Zondag gaan we de boom maar eens zetten en ik kies toch weer voor wit met zilver voor de versiering .Verder ga ik me niet te buiten aan veel versiering,moet ik straks ook weer zoveel opruimen haha.Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

  2. goede avond Taniake

    Super mooie binken in je ppsje,alleen jammer ik zag alleen de foto’s,maar kon hem niet laten spelen
    heb hem opgeslagen en op andere manieren geprobeerd maar het lukte me niet snik snik
    Bedankt voor de vriendelijke reaktie die ik van je kreeg voor mijn powerpointje
    ik wens je nog een geweldige mooie avond,en super weekend
    liefs Frieda

  3. Lieve Tania,
    Ik mag ze graag zien,hoor.Ik ben best preuts maar om mooie mannen te bekijken..Geen bezwaar.
    Dat is het leuke van bloggen,zoveel verschillende meningen.
    Nog een fijn weekend en liefs van Corry.

  4. Goede avond Tania ik heb een mooie pps gezien met stoere binken en een top liedje wat er goed bij hoord !! bedankt voor je reactie op onze pps .
    Tania nog een gezellige avond en een fijn weekend met groetjes van Tinie en Ans .

    [IMG]http://i1207.photobucket.com/albums/bb470/ans42/christmas_animated_gifs_03_thumb.gif[/IMG]

  5. Heb je pps bekeken.. en dan denk ik aan de plaat van Margriet Hermans”alle mannen zijn zo lelijk als ik jou zie….knappe pps maar hij is zeker mijn smaak niet..te macho..te gemaakt.
    Maar je hebt dat weer knap in elkaar gestoken

  6. Lieve Tania,
    Leuk in elkaar gezet, en netjes gedaan. Alleen natuurlijk mijn smaak niet, maar daar ben ik ook man voor he. De rest zie je na het weekend wel, want mijn computer gaat morgen naar mijn vriend om (nog eens) opnieuw geïnstaleerd te worden. Hij wil niet lekker lopen, na 14 dagen geleden, maar het moest ook te snel hier in huis. Dus dan maar een paar daagjes de deur uit, en verder op de andere pc, tot hij weer terug komt. De rest hoor je wel. Fijn weekend en liefs,***
    Rinus

  7. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps wauw wat een knappe bink zeg
    En met toffe animaatjes bij knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie
    Lieve groetjes dikke knuffel Diana

  8. Hoi Tania
    stoere binken en een erg knappe pps !!!!
    groetjes van CyberomaGodelieve

  9. zeer mooi geschreven,maar die dagen mogen voor mij al achter de rug zijn
    door omstandiheden doe ik met die dagen al jaren niets meer
    Veel liefs Nikki

  10. 4 Simpele woorden
    die onmenselijk veel kunnen betekenen
    voor die ene persoon
    doe elkaar geen pijn,
    kwets elkaar niet.
    Want eenmaal je die persoon kwijt bent,
    weet je pas wat je mist
    en heb je spijt.
    dat je niets heb gedaan om te helpen,
    en heb je spijt
    Dat je hem hebt laten gaan …!!!

Geef een reactie

