Pps: Andre’s 35 koeien.   11 comments

Geniet van het weekend !

Andre’s 35 koeien. Automatisch.

 

11 responses to “Pps: Andre’s 35 koeien.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve groetjes dikke knuffel heel mmoi en leuke pps dat heb je weer knap gedaan lieverd
    Bedankt voor de toffe reactie op mijn ppsjes nog een fijn weekend lieverd Diana

  2. Hey Tania,
    had juist gedaan met kuisen , zeg ale ga menne computer es open zetten en OEPS………..
    komen er hier toch wel 35 koeien op mij af , en het ergste dienne André had zen voeten nie af gekuist
    mocht weer beginne opkuisen……… HihihIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ale gekheid op een stokje
    U nieuwe pps “35 koeien.” was ECHT , GRAPPIG , LEUK , MOOI GEDAAN !!!!!
    *****************************************************************************************************
    MOEOOOOEOEEEEEE groetjes van nonkel Jeffy

  3. Ik heb genoten van al die koeien.Wat zijn ze toch mooi,hè.
    Je hebt er weer een leuk en grappig ppsje van gemaakt.

    Fijn weekend en een dikke knuffel van Corry.

  4. André kent er wat van de sfeer er in te brengen en jij hebt er zeker de geschikte foto’s en prenten bij gezocht.
    Het was heel plezant er naar te luisteren en te kijken

  5. Dag Tania wat een mooie pps Koeien en anematie`s .met muziek van Andre van duin . het is een prachtige humor pps . Tania nog een gezellige middag met groetjes van Tinie en Ans

  6. Goede namiddag lieve Tania
    Mega mooie pps heb je gemaakt
    Ik ben er weer even terug in afwachting van mijn volgende opname pffft

    Liefs en knuffels Frieda

  7. Leuke pps Tania….

    Een aangename Week toegewenst vanwege Amor Fati !

    Geluk dat vliegt dat heeft zijn reden
    Wie handig is die grijpt het beet
    Maar ga je het met de voeten treden
    Is het zo weer verdwenen voor je het weet !

  8. Hallo lieve Tania.
    Sorry dat ik zo laat bent met reageren, maar het weekend op mijn bed gelegen, en jij weet wel waarvoor. Maar ik had je PPS natuurlijk al bekeken in mijn mailbox, en heb er hartelijk om gelachen, hij is leuk, gezellig, en een goede meezinger. In één woord “PRACHTIG”. En die Nonkel Jeffy, die zo hebt zitten lachen, daar zullen we die koeien een in zijn tuin sturen. hihihihihi. Groetjes en hoop vanavond je mail te beantwoorden. groetjes lieverd.!!!!

  9. Speciaal voor jou
    Bedankt
    voor je vriendschap
    zo puur en zo spontaan.
    Bedankt
    voor je lieve lach,
    en voor je knuffels,
    je beseft niet hoe
    veel deugd ze doen.
    Bedankt
    omdat ik dankzij jou,
    opnieuw ben gaan geloven
    in oprechtig vriendschap
    Bedankt
    vriend(in) je beseft niet,
    hoeveel je voor mij betekent !!!!
    Vriendelijke groetjes Nikki xxxxx

  10. Er is veel muziek. Sommige zij heel erg sjiek. er is ook echt een andere stijl. sommige zij heel erg snel. je hebt ook echte love liedjes. Dat is niet voor mietjes. Er zijn ook rap nummers. Dat is niks voor drummers. Het is maar waar je van houdt.
    Ook al maakt het je niet koud.
    dit is echt voor de muziek.
    Ook al is het niet altijd even sjiek.
    dikke knuffeltjes xxxxxx

  11. Waarom gaat het toch zo snel.
    De tijd de maatschapij waarom moet het toch zo snel.
    Het is en blijft een kwel.
    Druk hektiek tijd het gaat maar door.
    Daarom zet ik mijzelf nu even stil.
    Het is tijd en rust wat ik even wil.
    Dikke knuffeltjes Nikki xxxxxx

Geef een reactie

