Pps: Ik heb mijn wagen volgeladen.   14 comments

Lieve blogmaatjes,

 Veel gezelligheid en plezier dit weekend.

En een leuke komende week.

Hop met het paardje !

Knuffeltje, ***

 Catwoman, Tania.

Ik heb mijn wagen volgeladen. Automatisch !

14 responses to “Pps: Ik heb mijn wagen volgeladen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Volgeladen is hij nog niet je wagen maar ik veronderstel dat het niet lang meer zal duren
    Deze foto is in Brugge genomen denk ik.
    Prettig weekend

    • Hoi Marylou,
      Of deze in Brugge genomen is weet ik niet zeker.
      Maar dat zou heel goed kunnen.
      Mooie stad Brugge en ze staat er ook voor bekend hé, voor de paarden met koetsen.
      Bedankt voor je reactie !
      Veel liefs, ***

  2. Hoi Tania
    Mooie foto’s ,maar helaas ben ik erg bang voor paarden .Ik vind ze zeker heel erg mooi maar als ze maar niet dichtbij komen!! Dank je voor je reactie bij mij.Weet je ik vind het juist prettig dat mijn familie niet meeleest ,het geeft mij juist een gevoel van vrijheid om te schrijven .Zeker mogen ze alles lezen wat ik schrijf ,maar zo krijg ik ook geen nutteloos gezeur wat ik wel en niet kan delen.Heb een goed weekend lieverd
    Dikke knuffel van mij ,Elisabeth

    • Ja Elisabeth, ergens heb je natuurlijk wel gelijk hoor.
      Misschien zou je je anders toch een beetje beknopter voelen.
      En het gezeur heb je op deze manier al niet.
      Dat is ook al veel hé.
      Dank voor je reactie.
      Liefs, ***

  3. Dag Tania een mooie pps over Koetsen en een leuk liedje , ik heb ook eens een ppsje gemaakt over Koetsen nou ik heb me rot gezocht naar plaatjes op google waaren bijna niet te vinden !! Tania nog een gezellige avond met herfstgroetjes van Tinie en Ans

    • Ja soms is het moeilijk om afbeeldingen te vinden.
      Ik krijg er soms ook grijze haren van, hihihihihi.
      Als je die pps van jou over koetsen nog hebt mag je hem altijd eens doorsturen naar mij hoor.
      Ik ben wel benieuwd wat jij er indertijd van hebt gemaakt.
      Dank voor je reactie !
      Liefs, ***

  4. Hey lieve nichtje,
    wat een prachtige beelden en mooie bewerking
    hierbij dan nog een heel mooi toepasselijk liedje
    dat ik verdekke nog niet gehoord had,,, wat zou een dierenvriend als nonkel Jeffy
    hier nu als opmerking kunnen geven……………………. ????
    ECHT PRACHTIG GEDAAN, IK HEB ER ALVAST ZITTEN VAN GENIETEN !!!!!!
    Liefs nonkel Jeffy xxx

  5. Lieve groetjes dikke knuffel mooie pps met prachtigebeelden bewerkingen en een tof liedje
    Dat heb je weer knap gedaan lieverd bedankt voor de toffe reactie en nog een fijne dag lieverd

  6. Lieve Tania,
    Wat een leuke pps en het liedje brengt me naar mijn jeugd.Woord voor woord kende ik het nog.
    Bedankt voor je lieve poezen ppsjes en die andere..IEUWWWWW..een kakkerlak in de lip,..jakkes.
    Ik lik nooit meer aan een enveloppe.
    Fijn weekend.
    Dikke kus van Corry.

  7. Lieve Tania,
    alweer zo’n prachtige pps.!!!! Met veel variaties erin. voortreffelijk gemaakt lieverd. Ik kan echt nog veel van je leren. Sorry dat ik wat laat bent, maar mijn computer is vrijdag opnieuw geïntalleerd, dus het moet het een en ander nog zetten, en nog niet alles werkt. Maar dat schrijf ik je wel in een mail, als ik er vandaag toekomt.??!!!! Ik wens je een zo goed mogelijke week, met liefs en kusjes, en een dikke knuffel van Rinus.

  8. Goede namiddag lieve Tania
    Heel mooi ppsje met al die koetsen,ook een heel mooi liedje erbij
    hoe gaat het nu met je!!!
    Ik wens je nog een mooie maandag
    liefs Frieda

  9. Goeie middag lieverd net dit gedicht zitten een zeer mooi
    Kom je een fijne zaterdag wensen xxxxxx
    Liefs Nikki

  10. Pak heel veel zonnestraaltjes
    En doe alsof je ze spaart
    Maak van je hart een doosje
    Waarin je ze bewaart
    Want met heel veel zonneschijn
    Ben je rijker dan met goud
    Je zult dan heel gelukkig zijn
    Omdat ieder van je houdt.
    liefs Nikki xxxx

  11. Alleen de muziek
    Het is kalm het is vredig
    je zit op de stoel
    en sluit je ogen
    je luistert naar de muziek
    het danst door je oren
    je hoort niet meer, behalve de muziek
    het geeft een kalmte
    je denkt na, je luistert
    het geeft je moed, het geeft je kracht
    het duurt en paar minuten
    dan open je je ogen
    en ben je weer terug op de wereld
    Veel liefsq Nikki xxxx

Geef een reactie

