Pps: De vrouw.   11 comments

Lieve blogvrienden,

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

 

Elke morgen breng ik mijn vrouw koffie aan bed.

Het enige wat ze nog moet doen, is hem malen.

 

Ik heb mijn vrouw gisteren eens ongezouten de waarheid gezegd.

–         En wat heb je bereikt ?

Met moeite de voordeur.

 

Maak er een gezellig weekend van.

En nog een mooie komende week.

 

Kusjes, ***

 

Catwoman, Tania.

De vrouw. Automatisch !!

11 responses to “Pps: De vrouw.

Subscribe to comments with RSS.

  1. bezoekje Taniake
    Een super mooi ppsje,met prachtige teksten
    en mooie plaatjes,het was een lust voor het oog
    Ik wens je een heel mooi weekend
    Lieve groetjes Frieda

  2. Lieve Tania,
    Wat heb ik moeten lachen om je ppsje,hoe kom je er op;-)
    De mopjes waren ook al zo grappig.Vandaag zeker gelachen,dank zij jou.
    Mocht ook wel na een hele week in de lappenmand te hebben gelegen.
    Fijn weekend ,lieverd en een dikke kus van Corry en de spinnertjes.

  3. Dag Tania wat heb ik gelachen met deze pps De Vrouw dat zouden er meer moeten doen , er word inderdaad te weinig gelachen ,, Tania nog een fijne middag en bedankt voor je mooie reactie op onze pps , met groetjes van Tinie en Ans

  4. Lieve groetjes dikke knuffel heel knappe pps ik heb moeten lachen lieverd heel knap gedaan bedankt voor de toffe reactie Diana

  5. Dankje Lieve Tania
    Voor je lieve berichtjes en je pps prachtig ik heb weer heerlijk genoten
    Wens jou ook een heel fijn weekend
    Lieve groetjes Janny

  6. Dank Tania voor je bezoekjes aan mijn ppsblog.
    “De vrouw ” een ppsjes om van te genieten.

    groetjes

  7. Lieve Tania, leuke pps en heb er ook heerlijk om zitten lachen. sorry dat ik wat laat ben, maar je weet dat ik het druk hebt. Kijk maar naar al je reacties, ik heb het je aleerder gezegt, je hoeft niet onder te doen bij de professionele. fijne dag verder, en ik ga proberen je andere mails te beantwoorden. Liefs,*** Rinus

  8. achhhhhhhhh,hh nu lukt het me wel Tania

    lieve groetjes van tantie.xxx

  9. Leuke pps Tania !

    Een aangename avond toegewenst vanwege Amor Fati !

    De tijd en ruimte zijn oneindig en toch heeft men er nooit genoeg van !

  10. Is het jou ook al wel eens opgevallen;
    de tijd gaat niet voor iedereen even snel.
    Wanneer je ziek bent ;kan de tijd zo kruipen.
    En als je iets beu bent;hoor je elke tel
    En zijn ook mensen die zich altijd haasten.
    Ze lopen en ze rijden dag en nacht.
    De tijd gaat traag voor al
    wie staat te wachten
    en snel vooral wie lacht.
    Groetejes Nikki

Geef een reactie

