Pps + gedicht Halloween 2011.   15 comments

Ik wens je een griezelige

maar toch ook gezellige Halloween !!!

Ook een heel leuk weekend !

Bibberende groetjes,

En bloederige kusjes, ***

Catwoman, Tania.

 

Een bliksemschicht snijdt door de donkere lucht,

Een luide donderslag, een hond slaat op de vlucht,

Je naam word gefluisterd in je oor,

Wolven huilen in koor,

Een schreeuw krijst door de nacht,

Iets bovennatuurlijks heeft je in zijn macht.

Je voelt je reddeloos verloren,

En niemand kan je horen,

Je ziet de vreemdste dingen,

Je kan je angst niet bedwingen,

Er zweeft een geest dwars door je heen,

Er knaagt een rat aan je teen,

Een spin kriebelt in je nek,

De hysterie maakt je gek,

Net op het moment dat je gilt, “stop”,

Komt de zon weer langzaam op,

En je zal wel zien,

Alweer voorbij is Halloween !

 

Door catwoman, Tania

Happy Halloween 2011. Automatisch !

15 responses to “Pps + gedicht Halloween 2011.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Tania
    Ik ben geen Halloween mens ,maar vind het wel een grappig gedoe al de mensen die er zo mee bezig zijn .Mijn Amerikaanse vriendin vertelde dat zelfs de meeste Amerikanen er niet echt veel aan vinden ,ze doen er vaak aan mee voor de kinderen .Je gedicht is heel erg leuk .Wens je een goed weekend.
    Veel liefs Elisabeth

    • Lieve Elisabeth,
      Tja de ene houdt van het ene en de andere van iets anders hé.
      Ik hou wel van Halloween, omdat ik een grote fan ben van horrorfilms.
      Bedankt voor je reactie !!!
      Kusjes, ***

  2. Lieve Tania,
    Je gedicht is echt super leuk.
    De pps is ook geweldig gemaakt en zeker met die geluidsefecten,,zo griezelig..brrrrr..Catootje schrok zich een hoedje.
    Ze ligt op de rand van mijn burootje,vandaar.
    Fijn weekend en een dikke kus van Cory.

    • Oeps Corry, ik wou Catootje helemaal niet laten schrikken hoor !
      Ocharme !!!
      Geef haar een troostknuffel en een dikke kus van mij hé.
      En zeg haar maar dat ik sorry zeg, hihihihi.
      Bedankt voor je reactie !!!
      Kusjes, ***

  3. Hier ben ik weer,
    Nog bedankt voor het schitterende filmpje met de bijtjes en vlinders en natuurlijk je ppsje.
    Fijne haloween.
    Groetjes.

  4. Dag Tania ik heb je halloween pps gezien , dat was griezelen ik zal vanavond maar eerst onder ons bed kijken voordat we erin duiken want je weet maar nooit met halloween , zal blij zijn als het voorbij is , Tania nog een fijne avond en een zonnig weekend met lieve groetjes van Tinie en Ans

  5. hello Tania
    erg mooi ppsje heb je gemaakt voor Halloween
    super gewoon
    Ik wens je nog een mooie avond
    en morgen en prachtig weekend
    Liefs Frieda

  6. Hoi Tania,
    als pps makers weten we dat het niet gemakkelijk is
    om een Halloween pps in elkaar te zetten en toepasselijk muziek te vinden
    maar bij het bekijken van jou Halloween pps moet ik zegge…….
    dat U er ingeslaagd bent met mooie horror animatie en gruwelijke geluiden
    prachtig gedaan hoor… ik ga alvast vanavond wa vroeger gaan slapen met het licht aan…
    Woeeehahaaaaaaaaaaaa ,bibbergroetje van nonkel Jeffy

  7. Dat heb je weer heel knap in elkaar gestoken.
    Mooie creaties en de juiste geluiden.Prima werk

  8. hoi Tania, ik zal je hier even schrijven dat je ppsje weer prachtig is, en zoals ik je al had geschreven, dat je niet voor andere onder moet doen, en ik zie dat ik niet de enigste bent die er zo over denkt, kijk maar eens wat hierboven bij natuurfreak staat. dus ik denk er niet alleen zo over. de rest hoor je nog wel. liefs en groetjes van mij.

  9. Lieve groetjes dikke knuffel heel moie halloween pps dat was lekker griezelen dat heb je weer knap gedaan lieverd Diana

  10. Ik heb geen oog dichtgedaan mat al dat HALLOGEEN, dat hielt me echt erg wakker. En jij maar zeggen dat het donker is. Nee veel te veel licht. Grapje hoor lieverd, je begrijp hem wel. Groentjes van Rinus

  11. Je hebt er een super Halloween ppsje van gemaakt.
    Knappe geluidseffecten ook

  12. Ogen en Lach
    Jij danst ep kleuren
    van licht uit een palet
    van ogen en lach
    op je gezicht
    Jou parfum golft geuren
    om ons heen
    Zacht waait
    de wind muziek langs
    dit schilderij
    Wij wiegen als bloemen
    bloeiend in de we
    Nikki xxxxxx

  13. Een juweel is als een vrienschap
    Een grote waarde , voor iets kleins.
    Het bezorgt je elke dag een grijns.
    Want op zo’n klein iets kan je trots op zijn.
    Veel liefs Nikki

Geef een reactie

