Pps: Tijd voor de polonaise.   13 comments

Laten we samen de polonaise dansen.

Fijn weekend !!!

catwoman, Tania.

Tijd voor de polonaise. Automatisch !

Posted 21 oktober 2011 by catwomant in Zelfgemaakte ppsjes.

13 responses to “Pps: Tijd voor de polonaise.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania,
    Ik heb lekker gedanst,wat een vrolijke pps.
    Super gemaak tmaar dat kan jij als de beste.
    Fijn weekend.
    Kus van Corry.

  2. Ik kom ff hier krabbelen .De pps bewaar ik nog heel even ,ben niet echt in polonaise stemming ,maar hij is wel mooi hoor.Goed weekend lieverd,Elisabeth

  3. Hey HOOoooooooooo Tania
    wat een prachtige en leuke beelden en toffe bewerking
    met een swingend ambiance nummerke erbij, zo maak je ons alvast heel blij
    deze mooie pps zou ook kunne dienen voor de komende feestdagen he
    Lieve groet met ne dikke knuffel van nonkel Jeffy xxx

  4. As ik door de werken thuis niet doodmoe was zou ik er dadelijk invliegen..leuke melodie ook.Prettige pps

  5. TIJD VOOR DE POLONAISE…HALLO VRIENDINNEKE,ja de sfeer erin brengen het leven is al ernstig genoeg.Je gaat een pracht van een vernieuwde blog hebben,en zoals ik als leek echt wel kan zien helemaal met verschillende onderwerpen,dat vindt ik daar zo leuk aan,de onderwerpen die een ppsje meedraagt.
    Bedankt dat ik er mocht van genieten.
    Vriendelijke groetjes uit westerlo
    vera

  6. Heerlijk deze pps. Knap gemaakt, zoals altijd hé !

  7. hoi Tania,
    Ook deze is prachtig mooi geworden. zal het in je mailtje nog meer over schrijven. Maar dit is de enifgste dans die ik mee doe op de dansvloer. hihihi. dat vanwege ik nooit heb leren (kunnen) dansen, en nu zeker niet meer, met alle opijnen ide mijn lichaam tegen houd.
    Liefs van Rinus

  8. Heel leuke pps Tania…..

    Een aangename week toegewenst vanwege Amor Fati !

    Ons gevaarlijkste oordeel over iemand ontstaat als we op hem (haar) moeten wachten. Daarom ben ik steeds op tijd !

  9. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie en leuke pps dat heb je weer knap gedaan lieverd
    Ik heb nog niet eerder kunnen komen lieverd want ik ben ziek geweest Diana

  10. Dag Taniake
    Ik heb naar je ppsje komen kijken,het was super met mooie teksten bij
    Ik sta nog voor 4 ingrepen,maandag 31 okt mijn eerste,maar nu ben ik even sterk om naar jou site te komen kijken
    Verzorg je ook he meisje
    xxxxxxxxxxxx
    Frieda

  11. Je moet vechten om je doel te behalen
    wat je ook doet je kan falen
    maar je moet vallen en opstaan
    daarmee kom je het snelst bij je doel aan!
    Veel liefs Nikkixxxxx

  12. Merci Tania pour ton gentil message.
    Bon week-end pour toi et pour tous ceux qui te sont chers.
    Gros bisous.
    http://www.youtube.com/user/lewisfox63?feature=mhee

  13. Goeie morgen ik was hier om je een fijne zondag te wensen
    veel liefs nikki xxxx

Geef een reactie

