Pps : Fall met herfstbeelden.   15 comments

Mijn nieuwe zelfgemaakte pps.

Fall met herfstbeelden. Automatisch !

Posted 7 oktober 2011 by catwomant in Zelfgemaakte ppsjes.

15 responses to “Pps : Fall met herfstbeelden.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Tania
    een melancholische pps.
    Ik kon hem bekijken omdat je hem naar me toestuurde want hier op je blog krijg ik hem niet gestart.Hij opent niet.
    Mooie beelden en tekst ,muziek en fotobewerkingen.
    Zag zelf een vliegenzwam van mij opduiken..dat zijn volgens mij ook de mooiste paddenstoelen.

    Knappe blog.

    • Lieve Marylou,

      Door jouw reactie heb ik ook maar eens gekeken, door op mijn site hier op de pps link te klikken.
      En blijkbaar moet er iets mis zijn, want ik kreeg hem wel open, maar na de eerste dia viel de muziek weg.
      Ik heb er allemaal geen verstand van, dus ik weet niet wat eraan te doen.
      Die vliegenzwam heb ik gisteren inderdaad ook op 1 van je sites zien staan.
      Maar ik heb die gewoon op het internet gevonden.
      Ik heb die niet van jouw site gehaald hoor, dat zou ik trouwens nooit doen zonder eerst je toestemming te vragen.
      Zeker niet als ik je ken en contact met je heb.
      En ik vind de vliegenzwam ook de mooiste paddenstoel.
      Dus sorry dat je je eigen foto op mijn pps bent tegengekomen.
      Veel liefs.

  2. Goede middag Tania wij hebben je nieuwe Herfst pps gezien Fall met mooie herfstafbeeldingen en animatie`s , en de leuke teksten , Ja de herfst is in het land en heeft ook zijn mooie kanten , Tania nog een gezellige namiddag en een fijn weekend bedankt dat je op bezoek bent geweest met groetjes van Tinie en Ans

  3. Hoi Tania
    ik heb je nieuwe pps ” FALL MET HERFSTBEELDEN.” gezien
    wat een prachtige herfstbeelden en mooie beeldbewerkingen er tusse
    hierbij nog een mooi gedicht en een zacht toepasselijk liedje
    voor mij is dit een geslaagde powerpoint
    ,,, PRACHTIG , MOOI , GEDAAN !!!!
    Liefs nonkel Jeffy ***

  4. Lieve groetjes dikke knuffel heel mooie pps met prachtige herfstbeelden beeldbewerkingen tekst en een tof liedje
    Dat heb je knap gedaan lieverd Diana

  5. Hoi Tania hij is mooi gemaakt bedankt dat je jou pps steeds op stuurt ik kan aleen het liedje niet vinden
    fijn weekend het regent hier af en toe jantje lacht en jantje huilt. er zijn hier ook 8 okt feesten dus lekker druk met optochtennen vanavond zuurkool eten op ’n plein wel buiten hoop dat het droog is
    Liefs Jolinda

    • Lieve Jolinda,

      Hier is het sinds gisterenavond goed aan het regenen.
      De angst slaat me al rond het hart.
      Wat bedoel je eigenlijk met, “ik kan het liedje niet vinden” ?
      Dat liedje hoor je toch gewoon als je de pps afspeelt ?
      Als dat niet zo is staan je boxen misschien niet luid genoeg ?
      Anders weet ik het ook niet hoor.
      Of bedoel je misschien dat je het liedje graag zou willen hebben maar dat je het niet kan vinden op het net ?
      Anders wil ik het je met veel plezier eens doorsturen hoor.
      Veel plezier vanavond !!!
      Ik hoor je nog wel.
      Kusjes.

  6. Prachtig wat je geplaatst hebt ; mooie herfstsfeer !

    Een aangenaam weekend toegewenst vanwege Amor Fati !

    Als we de zo vurig verlangde rust eindelijk hebben, hebben we er niets meer aan.

  7. Hoi Meiss
    Wat een mooie PPS.Heerlijk de herfst,ik geniet er zo van.De muziek is prachtig ,ik weet dat ik de muziek ergens op cd heb staan maar weet niet meer wie het is haha .
    Liefs Elisabeth

    • Hey Elisabeth,

      De zanger van dit mooie liedje heet “Clay Walker.”
      En het liedje heet “Fall.”
      Heb jij deze pps niet ook via mail ontvangen ?
      Bedankt voor je mooie woorden !!!
      En bedankt voor je reactie hier !!!
      Veel liefs, ***
      catwoman, Tania.

      • Hoi Meiss
        Ja hoor ik heb de pps in de mail ontvangen ,maar ik vind even krabbelen ook gezellig.Ik had al uitgevonden dat het Clay Walker is ,nu nog uitvinden waar mijn CD is ,heb er een paar honderd dus dan is het zoeken op zolder .Vroeger had ik alles op alfabet in kastjes staan ,was wel haniger haha.
        Liefs Elisabeth

  8. Lieve Tania,
    Ja,de pps is prachtig en de muziek ook.
    Dat heb je met zorg samengesteld.
    Natuurlijk had ik ‘m al ontvangen in de mail..zelfs 2 maal.Rinus had de pps ook gestuurd.
    Je mailtjes ontvangen en bedankt daarvoor.
    Liefs van Corry.

  9. Nog ffkes,
    Hoe plak je een plaatje bij Jeffy.?
    Ik was op zijn blog en heb gereageerd om het uit te testen.
    Dank alvast.

  10. Goede middag Taniake
    Hier ben ik eindelijk terug al is het nog maar zwakjes
    Maar ik heb van je prachtig ppsje genoten,met mooie animatie’s en beelden,
    alsook van je mooie teksten,in een woord super lieverd
    Ik wens je nog een prachtige dag,en ben blij dat het terug de goede weg met je opgaat
    liefs Frieda

Geef een reactie

