Rust zacht lieve Tosca.   6 comments

Lieve Tosca,

Waarom moest jij nu zo erg ziek worden ?

Je kreeg kanker in de hoogste graad.

Dit heb jij echt niet verdiend.

Want je mocht pas 4 jaar oud worden.

Je was heel lief en ik zal je nooit vergeten.

Deze fotobewerking hieronder is mijn afscheid aan jou.

Rust zacht mijn beezeken.

catwoman, Tania.

 

 

 

 

Posted 12 augustus 2011 by catwomant in Mijn krabbels.

6 responses to “Rust zacht lieve Tosca.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania..
    Triest voor je,temeer omdat je zo verzot op Tosca was.
    Voel met je meexxxxxxxx

  2. Hoi Lieverd,
    Ach..Tosca is inmiddels al naar de kattenhemel.
    Verdrietig om weer een spinnertje te moeten missen.
    Ze lijkt echt op mijn Catootje.
    Veel sterkte met het verlies van Tosca.
    Dikke kus van Corry.

  3. Op onze vragen zullen we nooit antwoord krijgen.Een schamele troost ,Tosca heeft rust en vrede.Ik hoop dat jij dat ook zal vinden lieverd
    Dikke troostknuffel,Elisabeth

  4. hoi tania dat mag je wel hoor als je weet hoe het moet ik heb het niet zelf gemaakt hoor zo knap ben ik niet.
    gr Jolinda

  5. Goeie namiddag eindelijk heb ik je terug gevonden ami
    door pc problemen was ik je link verloren
    Het kost toch zo weinig,
    om een ander te geven,
    Iets wat je zelf zo heel graag ontvangt.
    Liefde alleen maar, door dat weg te schenken.
    Krijg je terug meer dan je verlangt.
    Die vriendelijke glimlach ,dat je eventjes groeten.
    Die arm om je schouder,die hulp die je bood.
    Het kost alleùmaal bij elkaar toch zo weinig.
    Maar in wezen ben je enorm groot.
    Dikke knuffeltjes nikki

    • Hey Nikki,
      Wat fijn je hier weer te mogen begroeten.
      Bedankt voor je reactie !!!
      Mooie en lieve woorden.
      En die zijn onbetaalbaar !!!
      Bedankt om me terug te vinden hé, hihihihi.
      Tot later.
      Kusjes, ***
      catwoman, Tania.

Geef een reactie

