Afscheid van mijn grootste rijkdom op aarde. Queenie.   5 comments

Aan mijn allerbeste vriendinnetje van heel de wereld en ver daarbuiten,

Voor mijn grootste rijkdom op aarde, mijn lieve, mooie, brave, Queenie.

 

Gisteren kwam de dag waar ik altijd al heb voor gevreesd.

De dag dat ik jou moest afgeven.

Lieve meid, jij weet als geen ander wat we voor elkaar betekenden.

Hoe speciaal, innig en stevig onze band wel was.

Nu moet ik mezelf ontzettend pijnigen om je de laatste eer te bewijzen.

Want dat verdien je.

Jij bent mijn alles meisje, dat weet je wel.

Jij begreep me zo goed, je trooste me altijd.

En nu ik door het grootste verdriet moet, wie troost me nu ?

Maar ga maar naar dat hemelse mooie plekje bolleke,

En wees gelukkig en blij, daar waar je nu bent.

Ik heb je beloofd dat ik mijn best zal doen om me sterk te houden,

En ik doe ook mijn best.

Maar je nam mijn hart en mijn ziel met je mee !!!

Vandaag gaat moeke je een mooi plekje geven in onze tuin.

Maar daar zal ik, je stesken, niet bij zijn zoetje.

Want dat kan ik niet aan.

Ik weet wel dat je dat begrijpt en me dat niet kwalijk neemt.

Want jij was toch de grote trooster hier in huis, met je kusjes op mijn kaken.

Op 2 juni zou je 14 jaar worden.

Maar het heeft niet mogen zijn.

Daar heeft je eigen lichaampje voor gezorgd.

Want je niertjes waren door je ouderdom versleten, en de medicijnen hebben niet meer geholpen.

Ik weet dat je hier gelukkig was bij mij.

En ik heb je de laatste weken nog vaak gezegd dat ik heel veel van je hou, en dat je wat er ook gebeurt, dat nooit mocht vergeten.

Ik zal je zo hard missen mijn meisje.

Maar nooit of nooit zal ik je vergeten.

Als er leven is na de dood, dan hoop ik dat jij me zal opwachten als de dag er is dat ook ik moet overgaan.

Dag mijn zoetje.

Rust zacht.

Vaarwel.

Voor altijd in mijn hart.

Vanwege je stesken, Tania

Posted 5 april 2011 by catwomant in Mijn krabbels.

5 responses to “Afscheid van mijn grootste rijkdom op aarde. Queenie.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania,
    In mijn mail is alles al gezegd.
    Mijn hart gaat naar je uit.
    Heel veel sterkte met het verlies van je liefste maatje.
    Liefs,Corry.

  2. Lieve Tania wat snel op elkaar je had toch pas ’n poes kwijt geraakt? ik wil je veel sterkte wensen
    liefs Jolinda

  3. Ik heb je al geschreven en ook hier geef ik je een lieve troost knuffel .Ik denk aan je ,veel liefs en sterkte ,Elisabeth

  4. Lieve nichtje ik heb je al en melding gedaan via email, maar langs deze weg, kom ik je toch nog een woordje van troost geven, vorige week bij jou thuis heb ik nog tegen Queenie gesproken, en nu verneem ik dit alles, Jij weet eveneens hoe nonkel zich voelt bij dit alles , maar de grootste pijn zit natuurlijk diep bij jou van binnen, ik wens je alvast veel sterkte in deze moeilijke dagen en denk er aan nonkel zal steeds aan je zijde staan. sterkte lieve meid xxxx

  5. Ik ken en herken die vreselijke pijn en het grote verdriet.
    Bedenk goed dat wanneer Queenie had kunnen praten, zij gezegd zou hebben:”Dank je wel dat ik je liefde, je goede zorgen en het veilige plekje mocht hebben bij jullie”.
    Sterkte.
    Lieve groet,
    Agnes

Geef een reactie

