Mijn zelfgemaakte pps voor nieuwjaar.   2 comments

Met deze zelfgemaakte pps wens ik iedereen een zeer gelukkig nieuwjaar !!!

Deze pps heb ik gemaakt met allemaal fotobewerkingen die ik ook zelf gemaakt heb.

Dat het nieuwe jaar je alles mag brengen wat je hartje begeert.

Met heel veel liefde, geluk en vriendschap.

Maar bovenal geen zorgen en een goeie gezondheid.

En dat 2011 elke dag een momentje mag

bevatten van intense vreugde !!!

Warme knuffel, ***

 Vanwege, catwoman, Tania.

Gelukkig Nieuwjaar 2011. Automatisch !

Posted 30 december 2010 by catwomant in Zelfgemaakte ppsjes.

2 responses to “Mijn zelfgemaakte pps voor nieuwjaar.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania
    Ik wens je een jaar met vrede en rust in je hart en een goede gezondheid.
    Liefs Elisabeth

  2. hoi Tania hoe gaat het nou met je?
    Groetjes van mij Jolinda

Geef een reactie

