Rust zacht mijn lieve Radja.   5 comments

Voor altijd woon jij in mijn hart mijn lieve vriend !!!

Ik hou van jou !!!

Rust zacht lieve Radja !!!

Posted 29 november 2010 by catwomant in Mijn krabbels.

5 responses to “Rust zacht mijn lieve Radja.

Subscribe to comments with RSS.

  1. sterkte Tania met het verlies van je poes was ze ziek?
    en hoe oud is ze geworden?
    knuffel van Jolinda

  2. Hoi lieve Tania ,je doet me wel even hard schrikken met wat ik hier kom te lezen, ik weet alvast hoe hard het is voor jou deze lieve Radja te moeten laten heen gaan, ik wens je alvast vééél sterkte toe , hoe ik mezelf voel bij dit lezen hoef ik je alvast niet te zeggen , Vééél sterkte lieve nichtje
    van nonkel Jeffy xxxx

  3. Ach lieve Tanjia,

    Wat triest je geliefde Radje af te moeten staan.
    Strekte meis…xxxxxx

  4. Lieve Tania,
    Och..wat triest!
    Zo’n mmoie lieve poes.
    Heel veel sterkte met het verlies van je geliefde Radja.
    Een dikke troostknuffel van Corry.

  5. Ach meissie ,wat verdrietig om deze mooie lieve poes te moeten missen .Heel veel sterkte hoor ,je hebt al zo”n moeilijke tijd en nu dit weer .
    Liefs Elisabeth

Geef een reactie

