Nog wat zelfgemaakte fotobewerkingen.   9 comments

Nog wat fotobewerkingen die ik zelf maakte.

Posted 19 november 2010 by catwomant in Zelfgemaakte fotobewerkingen.

9 responses to “Nog wat zelfgemaakte fotobewerkingen.

Subscribe to comments with RSS.

  1. HOI LIEVERD
    mooi gemaakt Tania zet je het verhaal er niet bij
    ik ben blij dat het water nou weg is het lijkt mij ook niks voor mij hier syaan ook allemaal pompen voor het water wandt als het hier gebeurdt dan zakt m’n huis in ik woon ook op het laagste punt 4 meter onder de zeespiegel bij mij zou het tot het dak komen.
    mooi weekend en doe rustig aan lieverd.
    gr.Jolinda

  2. Beautiful that is a rile cat!

    Fijn weekend .
    Liefs,
    Jeannette

  3. Met een knipoog en een lach kom ik je een fijne zaterdag wensen
    liefs nikki

  4. Hoi Lieverd,
    Zo,je naam staat nu op mijn blogger.
    Jeempie,Tania..wat ben je ver op WP.Ik kan er niet mee omgaan,laat staan een logje plaatsen.Ik vind het erg moeilijk.
    Ik hoop dat jullie huisje weer droog is na al die rampspoed met de regen.Niks gedaan en heel ongezond,die vocht.
    Wat een toestand,meisje,is dit al eerder gebeurd?
    Bedankt voor je mailtje en al ben ik niet trouw met mailen maar wel aan jou.
    Kus voor jou en je spinnertjes.

  5. Vergeet ik te schrijven dat ik je fotobewerkingen heel erg mooi vind.
    Doeii.

  6. Hoi Tania, Ik weet dat ik met dit acount binnen kom. Ik ben met mijn andere site gestopt. Maar als je mij wil volgen dan ben ik te vinden op deze.
    Liefs en knuff Janny en bedankt voor je reactie in mijn gasteboek.
    http://natuurgenieters.wordpress.com/

  7. O ja ik vergeet helemaal te zeggen dat je een prachtige foto bewerking hebt gedaan ,😦
    Liefs Janny

  8. Mooi die fotobewerkingen ,likt mij een leuke hobby
    Liefs Elisabeth

  9. De mooiste de bloemen is de roos,
    er bestaan ervan eindeloos.
    Rozen geven een heerlijke geur,
    er bestaan zelfs heerlijke rozenodeur.
    Rozen zijn er zelfs in zwart en blauw,
    in zulke mooie tinten;
    die vergeet je niet gauw
    liefs nikki

Geef een reactie

