Gedicht: Straal in vreugde.   8 comments

Word het regen of word het zon,

straal alsof het leven pas begon.

Huppel van je linker op je rechterbeen,

dartel door het weekend heen,

Maak een sprookje van elke dag,

wees gul met je mooiste glimlach.

Zo daalt je vreugde als nooit weleer,

op je medemensen neer.

 

Gedichtje door catwoman, Tania.

 

Een zeer fijn weekend !

En een leuke komende week !

 

Veel liefs, ***

 

Catwoman, Tania.

Posted 12 november 2010 by catwomant in Zelfgeschreven gedichtjes.

8 responses to “Gedicht: Straal in vreugde.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Meiss
    Wat een gezellig en vrolijk gedichtje!Ik wens jou ook een mooi weekend.
    Veel liefs Elisabeth

  2. hoi tania je kan je link niet aan klikken als je ergens reageerd.
    mooi gedicht hoor xxxx Jolinda

    • Hey Jolinda,

      Wat bedoel je precies ?
      Een pc leek als ik heeft wel wat meer uitleg nodig hoor, hihihihihihihihi.
      Ik hoor het wel.
      Kusjes, ***

      • ik bedoelde de link naast de foto met de roos hier doet hij het wel zou je willen reageren bij mij kijken of het nog zo is
        en bedankt voor jullie complimenten bloos bloos

  3. Hallo Tania,
    Is het weer gelukt…lief gedicht maakt warm van binnen.
    Je staat nu op m’n vrienden lijstje dank aan ons poedelvrouwtje.
    Lief hè.
    Weekend groet…..Droomster.

    • Ja moest ik Jolinda niet hebben tussen mijn vrienden, had ik het al lang opgegeven hier op wordpress denk ik.
      Gelukkig is zij zo lief om me te helpen als ik in de knoei zit.
      Zij is een super vriendin !!!
      Groetjes.

  4. Hoi Tania,
    Nou hier eens een vrolijk gedicht heel mooi wens jou ook een fijn weekend toe met lieve groet Eveline.

  5. hoi tania wat erg we hebben het wel op tv gezien heb je erg veel schade? wat ’n ramp he zakt het nou al al het water lieverd het lijkt mij erg vervelend dat je spullen allemaal stuk gaan door het water ik hoop niet dat het bij jou zo erg is sterkte meis
    liefs Jolinda

Geef een reactie

