Mijn fotobewerkingen Halloween ( nieuw ).   5 comments

Posted 29 oktober 2010 by catwomant in Zelfgemaakte fotobewerkingen.

5 responses to “Mijn fotobewerkingen Halloween ( nieuw ).

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Tania lief dat je me een bezoekje brengt heb je halloween ppsje bekeken,het is een pracht van een powerke dikke proficiat zunne en je creaties zijn
    beeldig gemaakt je bent een toffe meid en wens je een
    super halloween weekend en graag tot de volgende keer
    he nog een warme knuffel van mij op deze internationale
    knuffeldag…daaaag

  2. goede middag Tania

    heel mooi ppsje van haloween,ook wil ik je hartelijk danken voor het bezoekje aan mijn blogje,ik wens je nog een mooi weekend,liefs frieda

  3. prachtig in pps verwerkt Tania !!!!

    Een aangename avond toegewenst vanwege Amor Fati !

    De hoeveelheid angst in een hart kan juist zo groot zijn als het gewicht van alles waar je aan gehecht bent.

    Het juiste evenwicht vinden is dus een kwestie van balanceren

  4. Met de wind in de rug kom ik je een fijne namidag wensen
    liefs nikki

  5. Dag lieve Tania het was weer fijn om een kijkje genomen te hebben van je mooie wepsite , nog een fijne avond en een gezellige herfstwekend ondanks de regen met groetjes van Tinie en Ans xxx

Geef een reactie

