Mijn zelfgeschreven gedicht : Halloween.   9 comments

Halloween 2010.

De nacht valt over het land,

de volle maan hangt onheilspellend in de lucht,

een bries waait over het zand,

ik huiver en ik zucht.

Deze nacht is niet normaal,

ik hoor een vreselijke gil,

een schim bij de lantaarnpaal,

ik maak me klein en word heel stil.

Een hoofdloze vrouw nadert achter mij,

ik draai me om bibberend van schrik,

en denk,”nu ben ik er gloeiend bij”,

“het volgende slachtoffer, dat ben ik”.

Ik loop door en hoor de weerwolf huilen,

een zombie kijkt me met bloeddoorlopen ogen aan,

ik wil met eender wie ruilen,

om nu veilig in mijn huiskamer te staan.

Er vliegt een heks op haar bezem voorbij,

ze vliegt laag en kirt een akelige lach,

ze port en krabt me aan mijn zij,

haal ik nog de volgende dag ?

Op mijn gezicht druppelt er bloed,

ik kijk omhoog en zie een vampier boven mij zweven,

hij zuigt een dame leeg, het smaakt hem zoet,

het voelt alsof mijn voeten aan de grond kleven.

Angstig kijk ik in een etalageraam,

er weerspiegeld daar iets ongewoon,

een geest met dode ogen fluistert mijn naam,

ik word gekatapulteerd tegen een boom.

Geen tijd om even te bekomen,

de angst slaat me opnieuw om het hart,

zombies en geesten blijven maar komen,

er is van alles wat me tart.

Net voor ik mijn oren en ogen sluit,

om het niet meer te moeten horen en zien,

afgeschermd van beeld en geluid,

denk ik, “o jee, het is weer Halloween” !!!

 

catwoman, Tania.

Posted 25 oktober 2010 by catwomant in Zelfgeschreven gedichtjes.

9 responses to “Mijn zelfgeschreven gedicht : Halloween.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Tania ,een heel mooi Halloween gedicht hoor
    Bibber groetjes van nonkel Jeffy ***

  2. hoi Tania ik heb wat linken ook op mijn blog gezet zoals elsabeth en corrie ik vond ook redrosse en dayanne maar daar kan ik niets zien kan jij dat wel? ik heb geen mynspace
    ik vindt 1 wel genoeg ik heb ook hyves en mijn puntje meer dan genoeg vindt ik
    Liefs Jolinda

  3. Goede avond Tania

    bedankt voor je bezoekje en de lieve reaktie die je achter liet voor mijn ppsje,prachtig gedichtje heb je geschreven,alsook de bewerkingen voor halloween zijn erg mooi
    Ik wens je dan ook een formidabel halloween weekend
    Liefs Frieda

  4. Hallo Tania,
    Zo dat is nog eens wat anders dan mijn gedichtjes, deze daar
    kan ik mee leven en ook een beetje beven, maar die van mij zijn bijna allemaal werkelijkheid. Ja en menig traantje geschreid.
    Wens je nu welterusten lieve meid.
    Bedankt voor je prachtig gedichtje erg mooi lieve groet Eveline.

    levensgedichten
  5. Hoi Lieverd,
    Ik ben nu ook over maar het bevalt helemaal niet.
    Geen plaatje kan ik in een blog plaatsen…ik voel me een beetje dom.

    Je gedichtje zijn heel mooi en je hebt zo’n creatief brein.
    Liefs en een dikke kus van Corry en leuk dat je langs geweest bent op bloggers.

  6. Dag Tania het is hier vandaag Singin in the rean het regent maar een keer , bedankt voor je bezoekje en nog een gezellige namiddag met herfstgroetjes van Tinie en Ans

  7. hALLO tANIA
    KNAP WERK..OM ECHT TE GRIEZELEN
    Nieuwe fotoreportage op mijn blog over het natuurpark “Hoge Veluwe”Altijd welkom

Geef een reactie

