PPS: Begrijpen, waarheden en denken. catwoman, Tania.   6 comments

Ik las hier dat je ook het bestandstype pps hier kan uploaden.

Dat wilde ik toch heel graag eens proberen.

Al weet ik totaal niet wat het gaat geven.

Zou deze pps hier dan te bekijken zijn ?

Who knows ???

Begrijpen, waarheden en denken. Automatisch !!

Posted 16 oktober 2010 by catwomant in Zelfgemaakte ppsjes.

6 responses to “PPS: Begrijpen, waarheden en denken. catwoman, Tania.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hij doet het wel Tania alleen moest ik op diavoorstelling drukken en hem zelg opgang helpen , Maar hij is weer schitterend,
    Liefs en Knuff Janny

  2. Hoi Tania,
    Ik heb het even geprobeerd, het werkt, maar !!!! het bestand wordt geopend in microsoft powerpoint (dus het programma om pps-jes te bewerken/maken)
    en dus niet dadelijk afgespeeld.
    Ik ken niets van pps-jes maken, dus je zal ff zelf moeten zoeken waarom dat zo is.
    Groetjes en fijn weekend.
    Leo🙂

  3. Hoi Tania
    Mooie pps hoor ,ik heb hem gewoon direct kunnen bekijken
    Liefs Elisabeth

  4. Lieve Tania,,
    Je pps gaat goed open ,hoor.
    Het is weer een juweeltje maar ik had hem al gezien.
    Je hebt het hier erg mooi gemaakt en die foto boven is zo mooi.
    Knap dat je dat kan en geen idee hoe je dat gedaan hebt.
    Bij mij blijven die banner altijd te klein.
    Liefs,Corry.

  5. lieve Tania je kan je nog in loggen op je space ik heb het ook ‘n keer gehad ik dacht net als jij maar toen ging ik naar mijn space aucount daar lukte het wel probeer maar
    liefs Jolinda

  6. Ben toevallig op jou site terchtgekomen en ik trof hier heel wat moois aan. Knappe fotobewerkingen, gedichtjes en mooie powerpoints. Een aanrader.
    Ik stuur je nog een warme groet bij dit koude winterweer.
    Jo

Geef een reactie

