Nog een zelfgemaakte fotobewerking van me.   4 comments

Posted 15 oktober 2010 by catwomant in Zelfgemaakte fotobewerkingen.

4 responses to “Nog een zelfgemaakte fotobewerking van me.

Subscribe to comments with RSS.

  1. hoi tania jij kan ook zo’n blog nemen hoor deze die jij hebt is standaard
    je moet naar je dashbord en dan naar thema wijzigen
    dan kan je ze uit zoeken die ik heb heet andrea het is blauw met ’n witte boom er in
    als je er niet uit komt vraag je het maar oke
    liefs Jolinda

  2. Hoi Meiss
    Bedankt voor je lieve reactie .Met Mikki komt het wel goed ,maar ik denk dat het wel een tijdje gaat duren ,ze is erg gefrustereerd merk ik wel en wil overal tegen sproeien .Ze zit overdag het liefst achter de verwarming in de slaapkamer en pas in de avond word ze wat brutaler .Ze slaapt al wel naast mij op bed en begint om 0ngeveer 5 uur in de ochtend te spelen en te kroelen pfff en dat duurt zo’n anderhalf uur en dan kruipt ze weer achter de verwarming .Het is ook voor mij best even wennen hoor ,vooral omdat ik niets afweet van Mikki .Mijn man is helemaal verliefd op dat kleine poezenbeest ,maar ze is nog wat bang voor hem af en toe .Maar het komt wel goed hoor.Ik hoop dat jij het hier naar je zin zal hebben op WP ,het is wel wennen he .
    Liefs en een dikke kus van mij ,Elisabeth

  3. dat kan wel hoor je bedoeldt je banner? die kan er wel staan en ook ’n profiel
    ik wil je ook wel helpen hoor

  4. Hallo Tania,
    Zag je naam bij Jolinda staan en ben wezen kijken mooi hoor.
    Maar ik heb ook worldpress maar mijn spaces staat er nog wel hoor lieve groet Eveline.

    levensgedichten

Geef een reactie

