Van harte bedankt voor jullie reactie Corry en Leo.   2 comments

Tja ik wist helemaal niet dat we geen andere keuze hebben. Wat vind ik dit erg !!! Dan zal ik deze wordpress maar houden om eventueel mijn zelfgeschreven gedichtjes te publiceren hé. Of als ik eens iets kwijt wil. Ik heb ook nog de nieuwe myspace al sinds een aantal maanden. Daar kun je net zoals op de oude space een plaatje in de gastenboekjes plakken. En ik zit ook nog op facebook. En misschien ga ik een ppsblog beginnen op seniorennet. Zoals mijn oom en mijn tante met haar fotobewerkingen. Ik zie wel. Tot later iedereen, ***

catwoman, Tania.

Posted 7 oktober 2010 by catwomant in Mijn krabbels.

2 responses to “Van harte bedankt voor jullie reactie Corry en Leo.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Meiss
    Ik wist niet dat jij al over was naar WP,ik heb ook een account aangemaakt maar vind het niks daar,ik vind Blogger veel gezelliger .Ik heb mijn space nog wel ,maar er gebeurd bijna niets meer op space .wel ff bij mij kijken hoor ,dan zie je ons nieuwe huisgenootje wat Dinsdag bij ons komt wonen Poes Driesje
    Liefs Elisabeth

  2. leuk bedacht tania mijn krabbels dat zijn persoonlijke berichtjes

Geef een reactie

