Ik wil verdorie mijn space terug !!!!!   3 comments

Wat is me dat hier seg !!!

Had ik maar nooit die wordpress aanvaard.

Nu is mijn space helemaal weg.

Dat wil ik helemaal niet.

Ik hield en hou van mijn space.

De boom in met die wordpress !!!!!

Ik wil mijn space terug !!!!!!!!!!

Een heel kwaaie en mistroostige,

catwoman, Tania.

Posted 7 oktober 2010 by catwomant in Mijn krabbels.

3 responses to “Ik wil verdorie mijn space terug !!!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ach lieverd,we hebben geen keus.
    Ik moet ook verhuizen maar zit nog in de ontwenningsfase.
    Eind dit jaar kan men nog reageren en ik kan nog een blogje plaatsen en in Maart is het uit en OVER…Ik ben er ook verdrietig over.
    Ik denk dat ik over gan naar bloggers,lijkt een beetje op space.Ik heb er al een aangemaakt maar nog ffkes afwachten.
    Wij verliezen elkaar niet uit het “oog”.Beloofd!!!!!!
    Bedankt voor je spontane reactie op mijn space..ik kan het nog zeggen..mijn space…
    Wat zal ik het missen.

    Dikke kus,Corry.

  2. Hey Tania,
    Het valt niet echt mee he😦
    Niemand is er echt blij mee, kop op meid, probeer het als een nieuwe uitdaging te zien.
    Ik heb daarnet een kopie van m’n space genomen, en ga hem ook omzetten naar wordpress.
    Van hieruit (WordPress) ga ik dan ook nog een kopie naar Blogger proberen te verhuizen, ben aan het uitzoeken hoe ik dat het beste kan doen.
    Dan heb ik 2 blogs en kan rustig bekijken met welke ik verder ga of misschien wel met beide.
    Er blijft ons toch niets anders over, tegen Mickeysoft halen we het nooit of te nimmer.
    Wens jou toch een mooie dag.

    Groetjes
    Leo🙂

  3. hoi Tania alles geet toch mee wat op je bloggen stond ik heb hem ook het is ff wennen
    zou je ook bij mij willen reageren dan raken we elkaar niet kwijt.

Geef een reactie

