Een vraagje aan iedereen !!!   8 comments

Lieve spacemaatjes allemaal,
  
Graag wil ik aan iedereen vragen die ondertussen
ook een img gastenboekje op zijn / haar space
heeft geplaatst, om me dat te laten weten.
Dan kan ik ook bij jullie opnieuw een plaatje gaan plakken hé.
Die img gastenboekjes vind ik de ideale oplossing !!!
  

 

 

Dikke kussen, ***

 

Vanwege,

 

Catwoman, Tania.
  
 

 

Posted 25 juni 2010 by catwomant in Mijn krabbels.

8 responses to “Een vraagje aan iedereen !!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Tania,Het is DE oplossing..Een Tboek.Ik heb al jaren plezier van mijn gastenboek.Sommige space-gastenboeken waren zo traag dat ik er niet meer een plaatje of een groetje in plakte.Morgen ga ik je boekje weer bezoeken maar nu ben ik te moe door de warmte.Een knuf van Corry en de poezen.

  2. Lieve Tania,Allereerst sorry, day ik de hele week nog niets van me hebt laten horen, ook niet aan nonkel Jeffy. Trouwens aan helemaal niemand. Mijn p.c. is afgelopen maandag helemaal leeg gemaakt, en (gedeeltelijk) opnienuw geinstaleerd, maar daar een deel van werkt totaal niet. Dus nu maandag weer helemaal leeg, en dan op de juiste volgorde, zodat het allemaal wel weer werkt.Een prettig weekend en een hele fijne week, en als het gaat, dan zal ik morgen bij je plakken.Liefs van Rinus

  3. lieve tania plak maar hoor veel liefs van mij aan een lieve vrouw knufs aan de poezen liefs van mij xxx

  4. ik wens jou een fijnweekend liefs van mij

  5. hoi tania hoe kon het nou dat je weg was bij mij? snap er niks vanJolinda

  6. Hey Jolinda,Ik weet niet goed wat je bedoeld hoor ?Maar als je op space bedoeld, dan komt het wel door de storingen die er momenteel zijn.Veel mensen raken er niet op op de spaces.Ze zullen wel weer aan het prutsen zijn zeker ?catwoman, Tania.

  7. ik wens jou een fijneavond liefs van mij en een dikke knufff

  8. hoi Tania ik heb nou ook wordpress het is erg wennen ik snap er nog niet veel van maar als je op mijn link klikt dan kom je bij mij fijn weekend o ja ik heb mijn gb verwijderd liefs Jolinda

    poedelvrouwtje

Geef een reactie

