Verdorie, kunnen ze hun handen nu niet van die space houden !!!!!   5 comments

Verdorie hé,
nu hebben ze weer aan die space zitten prutsen !!!
Waarom is het nodig als alles marcheert om weer heel die boel te gaan veranderen ???
Ik word hier zoooo nijdig van !!!
Waar is het plezier naartoe als we niet eens nog een mooie afbeelding bij elkaar kunnen gaan plakken ?
Is het nu echt nodig om ons dat plezier af te pakken ?
BEDANKT GROTE MENSEN VAN DE SPACES !!!!!!!!!!
GRRRRRRRRR !!!
 
catwoman, Tania.

Posted 10 juni 2010 by catwomant in Mijn krabbels.

5 responses to “Verdorie, kunnen ze hun handen nu niet van die space houden !!!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoi Lieverd,Hier zit er nog een te balen.GRRRRR.Ik probeerde een mooi prentje te plakken bij en #@^&%….nada,niks.Het lukt niet.Op deze manier halen ze veel plezier weg onder de spacers.Dikke kus,Corry.

  2. Hallo Lieverd het is net alsbij een Mobiel Telefoontjekorten berichtjes van zoveel tekens 160 en uitDe Heren van Microsoft hebben niets anders te doen dan de boel te verpesten!!!Dikke Kus en maak je niet te druk he???

    ҈♥ܓ✿ܓDS ܓ✿ܓ ҈♥
  3. Ach lieverd, een aantal hebben al zoveel zitten tobben. De een meer als de ander. Je kan niet eens lange reacties meer schrijven in een blog.En dat zal ook wel in het gastenboek zijn.!!Ik heb me al voorgenomen om mijn gastenboek-berichtjes via MAIL te gaan verzenden.Liefs en een dikke kus van Rinus

  4. Lieve Tania,Ik weet niet wat er is,maar ik kan niet in je gastenboek komen.Heel fijn weekend en dan maar weer tot de volgende keer.Lieve groet

  5. dit is niet zo leuk ik had het nog niet ondekt tot jij het zeigroetjes Jolinda

    Poedelvrouwtje

Geef een reactie

