Liedekerke lacht.   1 comment

Op vrijdag 16 april ging ik naar de schow van
Liedekerke lacht.
Het was een prachtige avond !!!
Met schitterende artiesten en vooral veel lachsalvo’s.
Met dank aan de organisators !!!
Ik heb een nieuw album geplaatst met foto’s van dit evenement.
Vandaag enkel foto’s van een website.
Ik krijg nog foto’s van een bevriend koppeltje,
die zal ik er dan nadien ook nog bijplaatsen.
Ik zet hier twee foto’s onder van de artiesten waar ik het hardst
om gelachen heb.
FANTASTISCH gewoon !!!!!
 
Met dank aan de mensen en fotograaf van de website:
 
www.vlaamsemuzieksite.be
 
 

Image and video hosting by TinyPic

 

Image and video hosting by TinyPic

Posted 19 april 2010 by catwomant in Mijn krabbels.

One response to “Liedekerke lacht.

Subscribe to comments with RSS.

  1. leuk manneke hoor,echt een feestganger

Geef een reactie

